Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:23:48 GMT

آسیب کرونا به ۴۰ هزار واحد تولیدی در قم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۶۷۳۵

‍‍‍‍‍‍

دریافت 24 MB

مهرداد غضنفری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا خسارت‌های زیادی را به مشاغل مختلف وارد کرد، گفت: ۴۰ هزار واحد صنفی، صنعتی و تولیدی کرونا متأثر شدند و بیش از ۱۰ هزار نفر نیز برای گرفتن بیمه بیکاری ثبت‌نام کرده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به اینکه آسیب‌های ناشی از کرونا در بخش‌های مختلف متفاوت بوده است، افزود: در بخش صنعت هزار میلیارد تومان، در بخش گردشگری ۱۵۸ میلیارد تومان و در بخش کشاورزی ۱۰۰ میلیارد تومان به واحدهای مرتبط ضرر وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه در گام نخست ۶۴۲ میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شده است، ادامه داد: برای تزریق منابع مالی به واحدهای یاد شده ۷۲ میلیارد تومان اعتبار، اختصاص داده شده است.

کد خبر 5051666

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا بیماری کرونا تسهیلات کرونایی قم استانداری قم ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا اربعین 99 شهرکرد گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع اربعین حسینی مجلس شورای اسلامی کرمانشاه مراسم عزاداری میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۶۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • آبگرفتگی ۱۰ مسکن در سوادکوه/ ۷ سردهنه در بابل آسیب دید
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • طی سال گذشته ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد