Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فرهنگ کره‌بندی، سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: گزارش برخورد تریلی و ساینا در ساعت ۶ و ۶ دقیقه صبح سه‌شنبه ۲۹ مهر در هفتکل نرسیده به پایگاه نمره یک به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع‌رسانی شد.

او با اشاره به اعزام نیروهای امدادی مرکز فوریت‌های پزشکی با یک دستگاه آمبولانس افزود: در این حادثه یک جوان ۲۲ ساله جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جسد راننده خودرو ساینا با آمبولانس به پزشکی قانونی انتقال یافت و علت حادثه از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان هفتکل در دست بررسی است.

کد خبر 558675 برچسب‌ها استان خوزستان حوادث ایران تصادف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان حوادث ایران تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه وجود رب فله در سه تریلی را به کارشناسان غذا و دارو، گزارش دادند.

 

دکتر شیما نصراله‌ الحسینی افزود: کارشناسان با حضور در محل ایستگاه بازرسی، غیر مجاز و غیر بهداشتی بودن محمولهِ ۵۰ تُنی رب را تایید کردند.

 

وی با بیان اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده ۴۰ میلیارد ریال است، ادامه داد: سه دستگاه تریلی توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب تربت حیدریه معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید