Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: تمامی دستگاه ها در تدوین برنامه سازگاری با کم آبی استان قزوین سهم دارند و باید برنامه های پیشنهادی خود را برای تدوین این سند ارسال کنند.

به گزارش برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در جلسه شورای حفاظت از منابع آبی استان که در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد با اشاره به اهمیت تعامل و همکاری بین دستگاه های اجرایی برای پیشبرد اهداف، اظهار داشت: یکی از مشکلات مدیریتی در کشور نبود همکاری و تعامل مناسب در بین دستگاه های اجرایی است که این مهم سبب بروز بسیاری از مشکل ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین افزود: تمامی مدیران باید در تصمیم گیری ها و عملکرد ها حامی و پشتیبان یکدیگر باشند و با وحدت و تعامل اقدام های لازم را پیش ببرند تا بدین وسیله این اتحاد و اقدام ها مورد اعتماد مردم هم قرار گیرد.

وی گفت: مردم از اختلاف های دستگاه های مختلف و مسئولان رنج می برند و بیشترین عکس العمل را هم در این زمینه نشان می دهند و این مهم در حالی است که اگر این اختلاف ها به تعامل تبدیل شود مردم از مسئولان حمایت خواهند کرد.

این مسئول با اشاره به برنامه سازگاری با کم آبی استان قزوین اضافه کرد: برنامه سازگاری با کم آبی استان قزوین متعلق به تمامی سازمان ها می باشد و تمامی دستگاه ها باید طرح ها و برنامه های خود را برای تدوین این برنامه ها ارسال کنند.

جمالی پور گفت: در صورت تصویب این طرح در شورای ملی حفاظت از منابع آبی تمامی دستگاه ها موظف به اجرای آن می باشند و اینگونه نیست که در صورت نبود طرح های دستگاه ها در برنامه، آنها از عملیاتی کردن آن چشم پوشی کنند.

استاندار قزوین افزود: به نظر می رسد برنامه سازگاری با کم آبی استان قزوین یکبار دیگر باید در کارگروه های تخصصی تر بررسی و پس از جمع آوری نظرات تمامی دستگاه های عضو نتیجه نهایی تصویب و در قالب یک برنامه جامع و کامل در وزارت نیرو ارایه شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار کم آبی تدوین برنامه برنامه سازگاری با کم آبی استان قزوین تمامی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۶۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان بر تفاهم و وحدت رویه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و فراهم سازی زمینه مشارکت مردم در پیشبرد برنامه‌های دستگاه‌ها به عنوان دو اصل خدمتگزاری در دولت سیزدهم تأکید کرد و گفت: هیچ دستگاهی نباید منفعل عمل کند و باید در اجرای برنامه‌ها شرایطی فراهم شود تا مردم در زندگی شرافتمندانه مشارکت داشته باشند.
ابوطالب شفقت در خصوص اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در استان و تأثیر آن در توسعه لرستان افزود: اجرای کامل مصوبات سفر بر عهده مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه است و نقش حوزه استانداری نظارت، هماهنگی و راهبری است.
استاندار لرستان در این جلسه همچنین بر برنامه ریزی و اجرای مناسب برنامه‌های پشتیبانی و خدمت رسانی در روستا‌ها تأکید کرد و گفت: روستا‌ها به عنوان محل‌های مولدسازی استان و بنگاه‌های اقتصادی، زنجیره‌های ارزش ساز بوده و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرند.
در این جلسه دستگاه‌های ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی، آب منطقه ای، آبفا، راه و شهرسازی، راهداری، بنیاد مسکن و شرکت ساخت و زیربنا‌های حمل و نقل گزارشاتی از تعداد مصوبات سفر رئیس جمهور و میزان تحقق آنها ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • برای توسعه لرستان باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ