Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سابق تیم ملی عراق هافبک پرسپولیس را تشویق کرد تا از این تیم جدا شود و به تیم قطر برود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری  دانشجو، پرونده موضوع رفتن یا ماندن بشار رسن، هافبک عراقی در پرسپولیس همچنان باز است و هافبک ملی پوش عراقی الان در بغداد است و طبق گفته باشگاه پرسپولیس این بازیکن باید به تهران برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا موضوع احتمال جدایی رسن از پرسپولیس و رفتنش به باشگاه قطر در شبکه «الکاس» مورد بررسی قرار گرفت. یونس محمود، کاپیتان سابق تیم ملی عراق به عنوان کارشناس این برنامه درباره آینده هموطنش، گفت: آنچه من اطلاع دارم موضوع رسن عدم پرداخت مطالباتش است. تصمیم به جدایی رسن باعث شده تا هواداران این تیم رئیس باشگاه ایرانی را تحت فشار بگذارند. البته باید به بازیکن نیز حق داد چون عمر فوتبالی مشخصی دارد و باید به فکر مسائل مالی باشد.

وی افزود: به نظرم انتقال رسن به باشگاه قطر می تواند به نفع او باشد و گام خوبی در مسیر فوتبالی اش برداشته شود. آنچه که من اطلاع دارم مشکلات مالی و عدم پرداخت مطالباتش به صورت منظم دلیل اصلی جدایی رسن از پرسپولیس است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یونس محمود تیم فوتبال پرسپولیس بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعدی، زبان هویت انسان مسلمان ایرانی است

محمد هادی ایمانیه به‌مناسبت یک اردیبهشت روز بزرگداشت سعدی شیرازی پیامی بدین شرح صادر کرد:

«منت خدای را عزّ و جل»

«گویند مگو سعدی، چندین سخن از عشقش‌
می‌گویم و بعد از من، گویند به دوران. ها»

یادروز سعدی شیرازی موسم گرامیداشت انسان است. چرا که سعدی، زبان هویت انسان مسلمان ایرانی است، شرف انسان را در همراهی و همدردی می‌داند و همه را به عشق، این عنصر وحدت بخش و کیمیای کامیابی فرا می‌خواند.

چه آن‌گاه که عشق معبود ازلی را نغمه ساز می‌شود که «به جهان خرم از آنم که جهان خرم از اوست، عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست»

چه آن زمان که عشق این جهانی را باز می‌نماید که «یاد دارم که در ایام جوانی گذر داشتم به کویی و نظر با رویی...» و چه آن‌گاه که عشق خود را خلاصه می‌کند در دوستی حضرت محمد مصطفی (ص) و خاندان ایشان که «سعدی اگر عاشقی کنی و جوانی، عشق محمد بس است و آل محمد» و استادی که سخن فارسی را به مصدری نشانده که هر صاحب ذوقی را به هوای برخورداری از شهد کلام و شیوایی گفتار، به فارسی آموزی بر می‌انگیزد.

در آستانه نخستین روز‌های اردیبهشتی فارس که به نیکی افتخار گرامی‌داشت ایشان را به جان نشانده است شایسته می‌دانم بهترین تبریک و عرض خجسته باد خود را پیشکش همهٔ فارسی زبانان جهان، خاصه هم وطنان گرانمایهٔ خویش سازم.

باشد که تک تک ما در پاسداشت گنجینهٔ بی‌بدیل زبان و ادب پارسی، سهم خود را بکوشیم و بهرهٔ خود را دریابیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اوسمار در انتظار دریافت پیشنهاد مالی باشگاه پرسپولیس
  • جدایی مدافع پرسپولیس قطعی شد؛ پای رقم دلاری در میان است!
  • سعدی، زبان هویت انسان مسلمان ایرانی است
  • سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است
  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ 
  • بشنوید| آیا شخصیت زن به حجاب اوست؟
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها