Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، ۶ دی ماه سال ۹۸ ورزشگاه ملک‌نیای سنندج شاهد بازی مهیجی بود که جدا از رویارویی ۲ تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر بانوان یعنی شهرداری بم و وچان کردستان، ثانیه‌های سختی برای سنگربان تیم میزبان را هم به همراه داشت.     

زهرا خواجوی، دروازه‌بان تیم وچان کردستان در رقابت‌های فصل قبل لیگ برتر فوتبال بانوان باید در این بازی دروازه‌اش را بسته نگه می‌داشت تا رکورد کلین شیت فوتبال کشور را به نام خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواجوی در دیدار پایانی تیمش در رقابت‌های نیم فصل، برابر شهرداری بم قرار گرفت و تا دقیقه ۵۳ دروازه خود را بسته نگه داشت تا رکورد مهمی در فوتبال زنان و مردان کشور به نام خود ثبت کند.

هر چند این بازی که در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع شهرداری بم صدرنشین این رقابت‌ها تمام شد و تیم وچان نیز به نایب قهرمانی نیم فصل رسید ولی رکورد برترین دروازه‌بان کشور نصیب زهرا خواجوی شد تا ۹۵۳ دقیقه دروازه خود را در چند بازی متوالی بسته نگه دارد.

خواجوی شامگاه دوشنبه ۲۸ مهر جدایی‌اش را از وچان تایید کرد و گفت: ۲ سال در وچان کردستان به‌عنوان دروازه‌بان فعالیت داشتم و با این تیم مقام سوم و نایب‌قهرمانی لیگ برتر را کسب کردم. فصل پیش با وچان رکورد کلین‌شیت ایران را زدم و امسال هم در ابتدای نقل و انتقالات با این تیم قراردادم را تمدید کردن و حتی در تمرین‌ها حاضر شدم. در حال حاضر شرایط و جو تیم را نمی‌توانم بپذیرم و به همین دلیل قراردادم را با این تیم فسخ کردم و تصمیم گرفتم به تیمی بروم که آرامش داشته و از برخی مسائل دور باشم.

زهرا خواجوی از مدیر عامل باشگاه وچان، بزرگان فوتبال کردستان و مردم بامحبت و مهمان‌نواز کردستان قدردانی و برای وچان در ادامه راه لیگ برتر آرزوی موفقیت کرد. دروازه‌بان ۲۱ ساله تیم ملی فوتبال ایران بیش از یک دهه فوتبال بازی می‌کند و ۶ سال در لیگ برتر توپ زده است. نخستین حضور او در لیگ برتر را با تیم پاس همدان بود و در اشترانکوه ازنا، شهرداری بم، راهیاب ملل سنندج و وچان کردستان هم بازی کرده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بانوان لیگ فوتبال بانوان زهرا خواجوی دروازه بان شهرداری بم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۶۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها

به گزارش همشهری آنلاین خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

کد خبر 846818 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • میرزازاد تنها یک کلین شیت تا رسیدن به نیازمند
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر