Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه اعتماد همان جریده اصلاح طلبی که پیشنهاد کناره گیری روحانی را مطرح کرده است حالا به منتقدان رئیس جمهور و عملکرد دولت دوازدهم حمله می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصلاح طلبان ارتباط ضدونقیضی با افکارعمومی دارند و از این رو اعتبار خود را به شدت از دست داده اند. این دوگانگی رفتار در حمایت از دولت و جداسازی خود ازدولت به خوبی نمود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا یکی از اصلاح طلبان شاخص در یادداشتی از استعفای رئیس جمهور در روزنامه اعتماد نوشت.   «عباس عبدی» تئوریسین این جناح سیاسی با تاکید می کند این پیشنهاد با هدف گشودن راهی برای حل مشکلات و نه اعتراض‌ بر پیشنهاد کناره گیری رئیس جمهور است.   وی در این باره نوشت: « از این رو حالا که اصولگرایان غالب، قدرت و اراده استیضاح را ندارند، پیشنهاد می‌کنم که روحانی شخصا دست به کار شود. کنار رفتن نه به معنای اعتراض، بلکه به معنای گشودن راه‌ برای حل ماجرا. متاسفانه در ایران استعفا هم به سرنوشت طلاق دچار شده است. هر زوجی که طلاق می‌گیرند، حتما باید با دشمنی و نفرت و کینه‌ورزی و بدگویی حتی زد و خورد و دعوا همراه باشد، در حالی که می‌توان دوستانه هم طلاق گرفت، اگر دو نفر متوجه شدند که به هر علتی نمی‌توانند با یکدیگر زندگی کنند می‌توانند دوستانه و مدنی از یکدیگر جدا شوند. »   جالب اینجاست که اخیرا با توجه به صحبت های جنجالی رئیس جمهور انتقادات نسبت به وی  افزایش یافت. اما اصلاح طلبان در برابر این انتقادات رویه قابل توجهی را پیش گرفتند که 180 درجه با موضع پیشنهاد کناره گیری رئیس جمهور تفاوت دارد.     روزنامه اعتماد همان جریده اصلاح طلبی که پیشنهاد کناره گیری روحانی را مطرح کرده است حالا به منتقدان رئیس جمهور و عملکرد دولت دوازدهم حمله می کند.   به نظر می رسد این جریان سیاسی خود نیز در سردرگمی خاصی فرو رفته است و با رفتار کاملا ضدونقیض به افکارعمومی نشان می دهد انتقادات از دولت برای این جریان تنها نمایش است.   اصلاحات نه تنها در زمینه حمایت از دولت سبب ساز وضعیت موجود کشور است بلکه راهبردی هم که دولت روحانی خصوصا در گره زدن منافع ملی کشورمان به مذاکرات با غرب پیش برد نیز یک راهبرد کاملا اصلاح طلبانه بود و اصلاح طلبان اگر دوباره با هر شخصیت و فردی مسئولیت اجرایی کشور را بیابند بازهم با همین استراتژی حرکت خواهند کرد.   انتهای پیام/    

منبع: دانا

کلیدواژه: پیشنهاد کناره گیری اصلاح طلبان رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد یک اصلاح‌طلب از مواضع صهیونیستی رادیکال‌ها

ناصر هادیان: در شرایط فعلی نباید به دعوای درست و نادرست بودن عملیات، کیفیت و زمان انجام آن و همچنین اصل پاسخ وارد شد!

سرویس سیاست مشرق- یک کارشناس حوزه بین الملل نزدیک به جریان اصلاحات با خطاب قرار دادن این جریان بر ضرورت ورود آنان به حاشیه سازی ها و لزوم حمایت آنان از عملیات وعده صادق تاکید کرد.

ناصر هادیان طی گفتگویی در رابطه با عملیات وعده صادق اظهار داشت: برداشت کلی من این است که مسلمان‌ها، عرب‌ها و مردم مستضعف جهان از این رویداد خشنود هستند. علت اصلی هم به این انگاره برمی‌گردد که طی سال‌ها اسرائیل به‌مثابه یک موجودیت قلدر و یاغی ظاهر شده و این‌که کشوری مانند ایران به‌مصاف این موجودیت رفته، باعث دلگرمی شده است.

وی در ادامه با خطاب قرار دادن اصلاح طلبان تاکید کرد: من اینجا بیشتر اصلاح‌طلبان را مخاطب قرار می‌دهم. آنچه من می‌دانم این است که در شرایط فعلی نباید به دعوای درست و نادرست بودن عملیات، کیفیت و زمان انجام آن و همچنین اصل پاسخ وارد شد. اگر ما می‌خواهیم عامل بازدارنده جنگ داشته باشیم باید صدای حمایت همه گروه‌ها را منعکس کنیم.

هادیان افزود: آنچه مسلم است این‌که هیچ‌کس در کشور مدافع گسترش جنگ نیست و عملیات صورت گرفته، عملیاتی در جهت دفاع مشروع بوده است و بس، این موضع متحد موجب بازدارندگی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد صنعتی در استان سمنان
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • آذر منصوری و تلاش برای خنثی‌سازی اظهارات مثبت خاتمی
  • انتقاد یک اصلاح‌طلب از مواضع صهیونیستی رادیکال‌ها
  • پاسخ ایران به جنایت اسرائیل شجاعانه، منطقی و قانونی بود
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • وکیل مدافعان شیطان در تهران!
  • ارسال ۳ لایحه دولت به مجلس