Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه از برگزاری آزمون استخدامی تامین نیروی انسانی شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی با همکاری جهاد دانشگاهی در دوم آبان ماه خبر داد و گفت: این آزمون با مجوز ستاد ملی کرونا همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار می شود.

                                                                                                        
بهرام بادکو در این خصوص اظهار کرد: این آزمون جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مجموعه های مدیریت درمان تامین اجتماعی و ادارات کل بیمه‌ای به صورت قرارداد موقت شرکتی با 775 شرکت کننده درحوزه آزمون جهاددانشگاهی کرمانشاه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بادکو ادامه داد: این آزمون با حضور 326 داوطلب خانم و 449 داوطلب آقا، با همکاری بیش از 100 تن از جهادگران  بعنوان عوامل اجرایی  برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد : برگزاری این آزمون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و  نظارت دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد بود

رییس  مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه، افزود: سهمیه استخدامی این استان 25 نفر برای شهرهای اسلام آبادغرب، کرمانشاه، دالاهو، سنقر، صحنه و ماهیدشت برای مشاغل متصدی خدمات اداری، بهیار، نگهبان، کمک پرستار، متصدی خدمات دارویی، راننده آمبولانس و منشی است.

وی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای مشاهده و چاپ کارت شرکت در آزمون از امروز( 29 مهر) به سامانه www.hrtc.ir  مراجعه کنند.

رییس سازمان  جهاد دانشگاهی استان  کرمانشاه تصریح کرد: داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، با مرکز آزمون سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه به آدرس کرمانشاه- بلوار شهید بهشتی- سه راه 22 بهمن- سازمان جهاد دانشگاهی- مرکز آزمون با شماره 31031 داخلی 301- 303-304-306-309 تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه سازمان تامین اجتماعی جهاد دانشگاهی آزمون استخدامی تأمین اجتماعی استانی اجتماعی جهاد دانشگاهی استان استان کرمانشاه مرکز آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغازنام نویسی در آزمون استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، محمد قویدل افزود: با پیشنهاد استاندار هرمزگان، همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و پیگیری چند ماهه به منظور تامین نیروی انسانی ماندگار در مناطق خاص و صعب العبور استان برای نخستین بار در کشور سهمیه‌ای خاص به منطقه بشاگرد و جزایر استان اختصاص داده شده است و از بین جوانان تحصیل کرده این مناطق۲۵۰ نفر معلم به منطقه بشاگرد و۵۰ نفر به جزایر استان شامل بوموسی، لاوان، لارک، هنگام و هندورابی اختصاص داده شده است.
وی گفت: نام نویسی در این آزمون از روز پنجشنبه۳۰ فروردین ماه ساعت ۱۸ آغاز شده است و متقاضیان تا پایان روز شنبه ۸ اردیبهشت فرصت دارند تا با مراجعه به سایت مرکز جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه کنند.
قویدل افزود: کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۱۴ مرداد بر روی درگاه مرکز جهاد دانشگاهی قرار می‌گیرد و آزمون نیز در روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه در بشاگرد و برای سهمیه جزایر، در بندرعباس برگزار می‌شود.

بیشتربخوانید:تفاهم نامه استخدام نیروی کار بومی از سامانه جستجوی شغل
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: نتایج آزمون یک ماه بعد از آزمون کتبی در سایت جهاد دانشگاهی اعلام می‌شود و داوطلبان ۴۵ رشته تحصیلی می‌توانند برای تصدی شغل آموزگاری، دبیری و هنرآموزی در این آزمون شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در لرستان
  • آغازنام نویسی در آزمون استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزارشد
  • آزمون استخدامی تأمین‌اجتماعی برای جذب ۵ تا ۶ هزار نیروی انسانی جدید برگزار می شود
  • برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی در کردستان
  • آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی جذب ۳۰۰ معلم برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد
  • آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در فارس برگزار شد
  • رقابت ۱۲۰۵ نفر در آزمون استخدامی تامین اجتماعی در خراسان‌شمالی
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی