Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محسن بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در سومین کارگروه پسماند استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، گفت: به نظر می‌رسد مدیریت پسماند استان بلاتکلیف است و در این مسیر باید فعالیت‌های صنعتی در قبال تولید پسماند مورد ارزیابی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهشتی تصریح کرد: پسماند‌های صنعتی و ویژه دارای حساسیت‌های اجتماعی و زیست محیطی است، در این باره در سایت پسماند صنعتی که به زودی عملیاتی می‌شود می‌توان این پسماند‌ها را ساماندهی کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری صنعتی باید در چارچوب قوانین محیط زیست باشد.

او عنوان کرد: در حال حاضر بستر برای سرمایه‌گذاران در سایت پسماند صنعتی قم فراهم است، البته پسماند‌های صنعتی از استان‌های دیگر را بنا به شرایطی که وجود دارد، نمی‌پذیریم و این موضوع را به سرمایه گذار متذکر می‌شویم.

بهشتی یادآورشد: خوشبختانه جانمایی و تعیین سرمایه‌گذار سایت پسماند صنعتی قم انجام شده است و طرحی که یک دهه به دلیل وجود موانع معطل مانده بود، اما با تلاش شبانه‌روزی به سرانجام رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: در سال‌های اخیر بسیاری از پروژه‌ها و طرح‌های به زمین مانده وجود داشت که باید برای به سرانجام رسیدن آن تلاش کرد.

او افزود: سایت پسماند صنعتی قم در کنار سایت پسماند البرز در جاده کوه سفید جانمایی شده است که از تمامی ظرفیت‌های قانونی در راه‌اندازی آن استفاده کرده‌ایم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم یادآورشد: یکی از مطالبات مهم، تعیین مکانی برای تخلیه پسماند‌های صنعتی واحد‌های تولیدی است، به ویژه اینکه براساس قانون، امحای پسماند نیز برعهده صنعتگر است.

بهشتی بیان کرد: پروژه سایت پسماند صنعتی استان قم باید هر چه زودتر تعیین تکلیف و راه‌اندازی شود، در این خصوص سرمایه‌ای که پیش بینی شده تزریق شود و در ظرف ۴ سال به بهره برداری برسد، قطعا این طرح یکی از توفیقات مهم قم است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: زیرساخت در قم حاضر شده و شرایط برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارج از استان فراهم است و از آن استقبال می‌کنیم و نگاه ملی به اجرای طرح داریم.

بهشتی عنوان کرد: در این باره از قوانین محیط زیست و همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم و در کنار سرمایه گذاران هستیم و موانع موجود را نیز رفع می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم یادآورشد: سه سال قبل استفاده از پساب را مطرح کردیم و دانشگاه قم در این باره پیش قدم شد تا از پساب فاضلاب استفاده کند، البته مشاور در ارزیابی‌ها طرحی را ارائه داد مبنی بر اینکه این میزان فاضلاب توجیه اقتصادی و فنی ندارد و تصمیم گرفته شد فاضلاب خام را به دانشگاه بدهیم تا بتوانند فاضلاب را تصفیه کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سایت پسماند استانداری قم بسترهای سرمایه گذاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم سایت پسماند صنعتی قم پسماند ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ قرار است سهام باشگاه استقلال همانند باشگاه استقلال به گروه‌های جدید واگذار شود و علی الظاهر قرار است استقلال در اختیار شرکت‌های پتروشیمی قرار گیرد. این واگذاری ممکن است تغییر مدیریت را هم در باشگاه به همراه داشته باشد، اما نمی‌تواند منجر به تغییر در کادرفنی آبی‌ها شود. به این خاطر که باشگاه قبلا با جواد نکونام قرارداد سه ساله امضا کرده است.

فرشید سمیعی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد آینده جواد نکونام در این تیم گفت: «نکونام قرارداد ۳ ساله دارند و فعالیت خود را ادامه خواهند داد. با توجه به اینکه مالک جدید باشگاه در این هفته مشخص خواهد شد، باید تیم مدیریتی جدید مشخص شود و حداقل تا آخر فصل تیم مدیریتی جدید مستقر خواهد شد و برنامه‌ریزی‌های جدید بر مبنای اتفاقات آینده پیش خواهد رفت.»

کد خبر 846187 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • تعین تکلیف و رفع تداخل بیش از  ۲۸۰ هزار از اراضی استان کرمان
  • اولتیماتوم سازمان محیط زیست به شرکت‌های صنعتی تهران
  • تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود
  • نصب و راه‌اندازی انشعاب گاز طبیعی در سایت دفن و پردازش پسماند