Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

استقلال این روزها تمرینات خود را زیر نظر محمود فکری و کادر فنی‌اش برگزار می‌کند تا برای حضور در لیگ بیستم و همین‌طور فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا آماده شود. 

صادق ورمزیار، مدافع و مربی اسبق استقلال که مدتی هم ریاست آکادمی این باشگاه را برعهده داشت، درباره وضعیت آبی‌پوشان در آستانه شروع لیگ بیستم اظهار داشت: با اینکه استقلال زمان زیادی را برای آماده‌سازی جهت حضور مقتدرانه در لیگ از دست داد اما اتفاق خوشایندی در این تیم افتاد و آن‌هم انتخاب یک سرمربی خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: محمود فکری از بهترین و متعصب‌ترین بازیکنان تاریخ استقلال است که کارش را از تیم‌های دسته اولی آغاز کرد و در این سال‌ها عملکرد قابل قبولی داشت. 

ورمزیار ادامه داد: فکری کار جدی‌اش در لیگ برتر را هم از نساجی مازندران آغاز کرد و با این تیم نتایج خوبی گرفت و نشان داد می‌توان روی او به عنوان یک مربی خوب حساب کرد. 

مدافع چپ اسبق آبی‌پوشان با تأکید بر ریسک کردن فکری جهت پذیرش سرمربیگری استقلال گفت: در شرایط فعلی استقلال شاید کمتر کسی ریسک می‌کرد سرمربیگری این تیم را برعهده بگیرد اما فکری نشان داد جسارت زیادی در مربیگری دارد. 

ورمزیار با تأکید بر اینکه هواداران استقلال باید نام استراماچونی را فراموش کنند، ادامه داد: باید همه هواداران از محمود فکری به‌عنوان یک سرمربی جوان و استقلالی حمایت کنند چون این روزها استقلال بیشتر از هر چیز دیگری به اتحاد و همدلی نیاز دارد. 

مربی اسبق استقلال با انتقاد از مدیریت سابق باشگاه، ادامه داد: مدیریت قبلی به جای اینکه زودتر تکلیف تیم و کادر فنی را مشخص کند با اسم استراماچونی بازی کرد و از یاد برد باید یک تیم ببندد و بازیکن خوب بخرد تا بتواند در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. جای تعجب دارد این اتفاقات هر سال در استقلال تکرار می‌شوند. 

ورمزیار با انتقاد از خریدهای باشگاه استقلال گفت: مشخص نیست بازیکنانی که جذب استقلال شده‌اند با نظر چه کسی بوده است. جز رشید مظاهری بقیه نفرات جذب شده متوسط هستند و به کار استقلال نمی‌آیند و بازیکنان فصل گذشته از آنها بهتر هستند. استقلال در صورتی که نقاط ضعف خود را برطرف نکند در لیگ بیستم با مشکل مواجه می‌شود. 

بازیکن اسبق آبی‌پوشان افزود: استقلال حتی بهترین سرمربی دنیا را هم داشته باشد بدون مهره نمی‌تواند موفق شود چون تمام‌کننده کار یک مربی در زمین، بازیکن است. شما اگر بهترین مربی دنیا را هم داشته باشید اما بازیکنان خوب نداشته باشید به جایی نمی‌رسید. در فوتبال امروز مهره‌ها تأثیرگذارتر هستند اما متأسفانه استقلال همین حالا هم بازیکنان مؤثری جذب نکرده است. این شرایط کار را برای فکری سخت می‌کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال محمود فکری استراماچونی باشگاه استقلال استقلال باشگاه استقلال لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تمرکز جامعه فوتبال روی مسابقات فیفا دی و بازی‌های تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان بود تیم‌های باشگاهی نظیر استقلال تمرینات خود را برای شروع مجدد مسابقات برگزار می‌کردند.

شاگردان جواد نکونام که باید در تاریخ هجدهم فروردین به مصاف مس رفسنجان بروند، به دنبال برپایی دیدار تدارکاتی هستند تا پیش از آغاز دوباره بازی ها، در شرایط مسابقه قرار داشته باشند. تمرینات این تیم امروز نیز برگزار شد که شاهد حضور مهمان ویژه ای در کمپ مرحوم حجازی بودیم.

صالح مصطفوی مربی سابق استقلال که در دوره مربیگری نفراتی چون علیرضا منصوریان و آندره آ استراماچونی سابقه دستیاری آنها را در کارنامه دارد، بخش مهم دوره مربیگری خود را با فرهاد مجیدی سپری کرده جایی که توانست با استقلال به رکورد خارق العاده قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر در دست یابد.

مصطفوی همچنین به همراه مجیدی در اتحاد کلباء نتایج خوبی کسب کرد ولی در تابستان امسال و به خاطر مسائل خانوادگی، مجبور به جدایی از کادر فنی ببرها گردید و برای اقامت در کانادا راهی این کشور شد.

این مربی خوش آتیه، امروز راهی کمپ مرحوم ناصر حجازی شد تا در تمرینات تا در تمرین استقلال شرکت کند. او مورد استقبال شاگردان سابقش قرار گرفت و جواد نکونام نیز به گرمی از او استقبال کرد. رسانه رسمی باشگاه استقلال نیز تصویر یادگاری از این دیدار را منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • معاون ارتباطات استقلال: فراموش کردید پرسپولیس علیه تیم ملی بیانیه می‌داد و موضع می‌گرفت؟