Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در دیدار با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، ضمن تشکر از عملکرد خوب وزارت راه و شهرسازی در استان، گفت: توسعه استان در گروه ایجاد و توسعه زیرساخت‌های راه استان است و خوشبختانه در این امر مهم اتفاقات بسیار خوبی افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اودر ادامه با تاکید بر تسریع در اتمام طرح‌ها و پروژه‌های مسیر اربعین، بیان کرد: در سال‌های گذشته تلاش‌های بسیار خوبی در این زمینه شکل گرفته است، اما برای اتمام طرح‌ها و پروژه‌های هنوز نیازمند تسهیلات ویژه هستیم.

استاندار ایلام در ادامه خواستار تزریق اعتبارات برای طرح‌های مهم و نیمه تمام استان در حوزه راه و شهرسازی شد و افزود: امروزه در حوزه راه و شهرسازی طرح‌های بزرگی در استان تحت اقدام است که از مهم‌ترین آن‌ها دو بزرگراه شمالی و جنوبی استان است.

او ادامه داد: یکی آزاد راه حمیل، ایلام مهران، و دیگری آزاد راه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات است که نیازمند توجه ویژه وزارتخانه متبوع برای شروع عملیات اجرایی این طرح‌های مهم هستیم.

سلیمانی دشتکی در ادامه خواستار شروع عملیات اجرایی بزرگراه حمیل به ایلام به طول ۱۴ کیلومتر (حد فاصل سرابله تا شباب) شد و اضافه کرد: یکی از مسیر‌های مهم راه کربلا از طریق حمیل به ایلام و مهران است که برای ایجاد زیرساخت‌های لازم نیازمند تزریق اعتبارات لازم هستیم.

او در ادامه از وزیر راه و شهرسازی استان پیگیری اختصاص قیر به شهرداری‌های استان، احداث راه در مناطق مختلف و تحت اقدام استان از جمله چم سرخ- حاضر میل و … تسریع در عملیات اجرایی قطعه اسلام آباد- ایلام و تامین اعتبار مورد نیاز برای قطعه کلنگ زنی شده، تامین اعتبار برای آماده سازی اراضی طرح اقدام ملی، تامین اعتبار برای پرداخت طلب شهرداری، اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور، از سمت جنوب و الحاق محدوده اندیمشک به دهلران، افزایش اعتبار طرح‌های استان ایلام در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، تامین مسکن برای اقشار مختلف جامعه به ویژه افراد نیازمند، تامین اعتبار طرح‌های جامع و تفصیلی شهر‌های استان و… خواستار شد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه آهن استاندار ایلام عملیات اجرایی راه و شهرسازی تامین اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد طالبان از عدم همکاری اسلام آباد

عبدالجبار تخاری سرکنسول طالبان در کراچی گفت املاک بانک ملی افغانستان غصب شده است.

وی افزود باوجود تلاش‌ها اما وزارت خارجه و پلیس پاکستان برای پس گرفتن این املاک همکاری نکرده‌اند.

تخاری در شبکه اجتماعی ایکس نوشت با مقامات وزارت خارجه پاکستان درحال رایزنی است تا املاک مربوط به بانک ملی افغانستان را پس بگیرد.

سرکنسول طالبان در کراچی دو هفته پیش نیز در دیدار با واجد علی رئیس گمرکات این شهر پاکستان خواستار آزادی تجهیزات یک موسسه مین روبی شده بود که در یک سال گذشته توقیف شده بود.

این در حالی است که بیشتر مؤسسات مین‌روبی در افغانستان با مشکل کمبود تجهیزات مواجه هستند و آلودگی اراضی افغانستان با مین و مواد منفجر نشده باقیمانده از زمان جنگ‌ها، مشکلات جدی را متوجه جان و مال مردم ساخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • آمادگی پاکستان برای میزبانی رئیس جمهور ایران
  • انتقاد طالبان از عدم همکاری اسلام آباد
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح آباد در حال اجراست
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  • تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»