Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت ترکیه نوشت: طی ۲۴ ساعت گذشته از ۱۱۶ هزار و ۲۴۹ نفر تست کرونا گرفته شده است که از بین آنها ۱۹۵۸ نفر مبتلا تشخیص داده شده‌‌اند و ۷۵ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، فخرالدین کوجا وزیر بهداشت ترکیه درخصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در این کشور در صفحه توئیتر خود نوشت: طی 24 ساعت گذشته از 116 هزار و 249 نفر تست کرونا گرفته شده است که از بین آنها 1958 نفر مبتلا تشخیص داده شده‌‌اند و 75 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در ترکیه/ افزایش تعداد مبتلایان بدحال و جان‌باختگان

وی افزود: به این ترتیب در مجموع از 12 میلیون و 524 هزار و 561 نفر تست گرفته شده است که 349519 نفر از آنها مبتلا به کرونا تشخیص داده شده‌اند؛ همچنین 9371 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند. تعداد مبتلایان بدحال نیز 1447 نفر است.

وزیر بهداشت ترکیه ادامه داد: قبل از آنکه تعداد مبتلایان بد حال را کاهش دهیم رسیدن به موفقیت برایمان دشوار است. اما با رعایت همگانی تدابیر و قدرت همگانی می توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ترکیه ویروس کرونا ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترانه علیدوستی پس از خبر ابتلای وی به بیماری + عکس

به گزارش جماران؛ مادر ترانه علیدوستی در پاسخ به سوالات کاربران فضای مجازی در مورد سلامتی فرزندش گفت:  به تازگی آرام شده‌ام و می‌توانم به این سوال جواب بدهم، حال ترانه خوب نبوده اما الان خوب است.

برای ترانه دعا کنید، بیماری [داشتن] سخت است به خصوص اگر منشأ آن مشخص نباشد و من از همه ی دوستان و طرفدارانش می‌خواهم برای ترانه دعا کنند و انرژی‌های مثبت و عشق بفرستند .

من هم بسیار نگران بودم اما از نگرانی در آمده ام و به همین دلیل است که حال طرفداران و دوستانش را درک میکنم.

وی همچنین از مردم خواست که فعلا در خصوص سلامتی ترانه علیدوستی سوالی نپرسند.

 

 

دیگر خبرها

  • جان باختن ۵ پناهجو در دریای مانش
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • جان باختن چوپان درگزینی بر اثر صاعقه
  • گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • آخرین وضعیت ترانه علیدوستی پس از خبر ابتلای وی به بیماری + عکس
  • جان باختن یک نفر در اثر تصادف در محور مهاباد به سردشت