Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از جام جهانی 2006 با توجه به نتایج تیم ملی و اتفاقات رخ داده، به هیچ وجه شرایط برای بازیکنان و کادر فنی مساعد نبود. خیلی ها اعتقاد داشتند برانکو به خوبی تیم را مدیریت نکرده است. پیش از جام هم با توقعی که بعضی از مسئولان ایجاد کرده بودند، مردم توقع داشتند تیم ملی از گروهش صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی ایران از مسابقات حذف شد، خیلی ها توقع داشتند برانکو همراه با تیم ملی به کشور بازگردد ولی او نیامد. حتی بعدها علی کریمی به انتقاد از مربی کروات پرداخت و گفت چرا به ایران نیامده؟ دادکان در تازه ترین مصاحبه خود فاش کرد خودش در نامه ای به برانکو گفت به ایران نیاید. رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در این باره گفته: «بعد از جام جهانی 2006 جوی درست کرده بودند که برانکو فرار کند. او به من گفت اگر می شود ایران نیاید که خودم به او نامه نوشتم و تاکید کردم همراه تیم به ایران نیا. البته آنها که برانکو را فراری دادند(منظور مسئولان وقت سازمان تریبت بدنی) بعدها با توجه به موفقیت ایران مربی در پرسپولیس تودهنی خوردند.»

مشروح گفت و گوی دادکان را می توانید اینجا بخوانید. 

252 252

کد خبر 1445416

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ محمد دادکان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت‌پرده تغییر در جایگاه زنان با مردان در اتوبوس‌های بی‌آرتی مشخص شد! |تصویر

مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود. جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد./ چندثانیه

دیگر خبرها

  • رئیس بایرن: نیامدن ناگلزمان برای ما پایان دنیا نیست
  • صادقی: خطیر و نکونام از جراید سیاه بترسند/ VAR نیاید شاید هر هفته اتفاقات خوب برای پرسپولیس بیفتد+فیلم
  • پشت‌پرده ماجرای انفجار در اصفهان چه بود؟
  • پشت‌پرده تغییر در جایگاه زنان با مردان در اتوبوس‌های بی‌آرتی مشخص شد! |تصویر
  • پشت پرده جواب منفی علی دایی به عادل فردوسی‌پور
  • پشت پرده فروش ۱۲۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران! آیا رواست که سرمایه‌ها این‌گونه از کشور خارج شوند؟
  • افشاگری جلیل محبی از پشت پرده بازگشت گشت ارشاد به خیابان
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • تلاش نماینده رژیم صهیونیستی در جلسه شورای امنیت برای فتنه انگیزی بین کشور‌های اسلامی