Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@18:37:50 GMT

وزش باد و گردوخاک در برخی مناطق کرمان

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۷۴۲۴

وزش باد و گردوخاک در برخی مناطق کرمان

حمیده حبیبی، رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، با اشاره به این که هم اکنون آسمان استان صاف تا کمی ابری است گفت: امروز وزش باد وگردوخاک طی  برخی ساعات در پاره‌ای از مناطق استان پدیده غالب است.

او افزود: در مناطق شرقی وزش باد بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی با اعلام اینکه در بیشتر مناطق استان جوی نسبتا آرام خواهیم داشت، بیان کرد: تا اواخر هفته این شرایط جوی در استان پایدار است.

او گفت: در حالی که مردم منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با ۳۴ درجه‌ی سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته اند، بردسیر با دما ۳ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را یک درجه‌ی سانتیگراد زیر صفر اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۲۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا گردو خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد پدیده غالب اصفهان/ موج بارشی جدید در راه است

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه وضعیت جوی استان طی ۲ روز آینده به نسبت پایدار خواهد بود، اظهار داشت: امروز و فردا آسمان در بیشتر مناطق به صورت صاف تا قسمتی ابری است و گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید و احتمال گردوخاک و در برخی مناطق غربی در شب گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: با گذر موج ناپایدار بر فراز استان طی روز پنجشنبه ۹ فروردین، افزایش ابر و وزش باد و از ساعات بعد از ظهر بارش‌های بهاری و احتمال رعدوبرق را انتظار داریم.

ثبت بیشترین بارش ۲۴ ساعت گذشته در فریدونشهر

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان به بارش‌های شبانه روز گذشته تا ساعت ۹ صبح امروز سه‌شنبه هفتم فروردین اشاره کرد و گفت: بیشترین میانگین بارشی به ترتیب از فریدونشهر با ۲۶.۷ میلیمتر، داران ۲۱ میلیمتر، خوانسار ۲۰.۴ میلیمتر، گلپایگان ۱۶ میلیمتر، میمه ۶.۹ میلیمتر، چادگان ۶.۳ میلیمتر، سمیرم ۶.۱ میلیمتر، نطنز ۵.۷ میلیمتر، شهر اصفهان ۲.۶ میلیمتر، نجف آباد ۲.۴ میلیمتر و مورچه خورت ۲ میلیمتر بوده است.

آقایی با بیان اینکه دمای هوای بیشتر مناطق استان طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۰ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به پنج درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی، بویین میاندشت با کمینه دمای چهار درجه سلسیوس زیر صفر و خور و بیابانک با بیشینه دمای ۲۴ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان خواهند بود.

کد خبر 6062899

دیگر خبرها

  • بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور
  • ورود سامانه بارشی به کرمان
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور / وزش باد شدید و گردوخاک در مناطق شرقی ادامه دارد
  • باد شدید استان قم را در می‌نوردد
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • جوی نسبتا آرام و پایدار در سطح استان کرمان 
  • پیش‌بینی بارش برف در نقاط سردسیر / وزش باد شدید و گردوخاک در مناطق شرقی
  • وزش باد پدیده غالب اصفهان/ موج بارشی جدید در راه است
  • سامانه جدید بارشی در راه مازندران
  • کرمان، سومین استان گرم کشور