Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت انرژی نانوتک (Nanotech Energy) خط تولید شیلد‌های تداخل الکترومغناطیس را که حاوی فناوری پیشرفته گرافن است، راه‌اندازی کرد.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شرکت انرژی نانوتک یکی از شرکت‌های پیشگام در حوزه گرافن، محصولاتی نظیر شیلد تداخل الکترومغناطیس حاوی پوشش گرافنی، رنگ و نانوپوشش و همچنین شیلد‌های فرکانس‌های رادیویی را تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حال حاضر در خط تولید شیلد‌های تداخل الکترومغناطیس این شرکت شش محصول وجود دارد که همه آن‌ها بسیار رسانا بوده و محافظت خارجی عالی داشته و در عین حال مانع از نشت فرکانس‌های رادیویی یا تداخل امواج الکترومغناطیس می‌شوند.

این محصولات را می‌توان روی کالا‌های مختلف اسپری کرد یا به ‌صورت غوطه‌وری یا رول کردن سطح داخل محلول مورد نظر روی کالا‌ها قرار داد.

این خط تولید جدید، شیلد تداخل الکترومغناطیس براساس فناوری گرافنی این شرکت ساخته شده که شامل موارد ذیل است؛Eco Armour Paint & Sheets: یک رنگ رسانای آبی تک‌جزئی، طراحی شده برای کاهش تداخل امواج رادیویی و الکترومغناطیسی و همچنین مدیریت اتلاف حرارت. این محصول دارای کامپوزیت کربن مبتنی بر گرافن است که باعث کاهش قابل توجه وزن شده و محافظت در برابر خوردگی و کاهش هزینه را در پی دارد.
Elite Armour Paint: یک رنگ رسانای دو بخشی از جنس پلی‌اورتان با پوسته‌های مسی به همراه روکش نقره که بیشترین میزان میرایی را ایجاد می‌کند.
Elite Armour Sheets: یک ورق بسیار نازک، انعطاف‌پذیر و مقاوم در برابر خراش که سبک بوده و دارای ویژگی‌های محافظتی برتر در برابر تداخل امواج الکترومغناطیس است. این بخش، هدایت حرارتی بالایی داشته و از یکپارچگی ساختاری و انعطاف‌پذیری مکانیکی برخوردار است.
Ultra Elite Armour Paint & Sheets: دارای ویژگی‌های ذکر شده در Elite Paint and Sheets است، اما در آن یک اتصال‌دهنده پلی‌استری با انعطاف‌پذیری بالا قرار داده شده‌است. این رنگ اسپری تک‌جزئی است که می‌تواند بخش‌های دارای هندسه پیچیده را به خوبی پوشش دهد.
شرکت نانوتک انرژی در سال ۲۰۱۴ توسط جک کاوانو از دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا تاسیس شده است و هدف آن، تجاری‌سازی یافته‌های دانشگاهی حوزه گرافن است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شیلد فناوری نانو گرافن خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز فناوری هسته‌ای کشاورزی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: استان اردبیل قطب تولید محصولات کشاورزی است و به زودی شاهد بهره‌برداری از مرکز فناوری هسته‌ای کشاورزی در استان اردبیل خواهیم بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نوبخت اژدری شامگاه شنبه در جلسه هماهنگی بهره‌برداری از مرکز فناوری هسته‌ای اردبیل، اظهار داشت: سالانه بیش از چهار میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در زیربخش‌های زراعت، باغبانی و دامپروری در این استان تولید می‌شود که چهار درصد کل محصولات تولیدی کشور را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: در تحقق شعار سال با نام «جهش تولید با مشارکت مردمی» ضروری است تا بخش عظیمی از فعالیت‌ها با محوریت خود مردم مورد حمایت و تقویت قرار گیرد تا اهداف شعار سال تحققی عینی پیدا کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: یکی از اولویت‌های کاری جهاد کشاورزی تأمین امکانات و زمین مناسب برای استقرار مرکز فناوری هسته‌ای است که استان اردبیل می‌تواند از مزایای آن بهره‌مند شود.

اژدری افزود: نه تنها استان اردبیل بلکه استان‌‌های همجوار نیز از خدمات این مرکز در بخش کشاورزی بهره مند خواهند شد تا ما بتوانیم ظرفیت تولید خود را با بهره‌برداری از مرکز فناوری هسته‌ای ارتقا دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با نگرش تخصصی به نحوه فعالیت و خدمات‌دهی این مرکز می‌‌تواند کانون حمایت و پشتیبانی از تولید متنوع در بخش کشاورزی باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اضافه کرد: روش کار مرکز فناوری هسته‌ای در سه محور تکنیک پرتودهی، تکنیک ردیابی و تکنیک اکتیو کردن است.

اژدری بیان کرد: دانشمندان این مرکز کنترل انواع آفات و امراض را با تکنیک پرتودهی انجام خواهند داد.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: با پرتودهی گاما از زود جوانه‌زنی محصولاتی همچون سیب‌زمینی و پیاز جلوگیری خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: جلوگیری از زود جوانه‌زنی این محصولات فواید بسیاری را برای کشاورزان به همراه داشته و می‌تواند به مدت زمان ماندگاری این محصولات در انبار کمک کند.

اژدری گفت: با توجه به مدت زمان مناسبی که در اختیار باشد بازاریابی مناسب و به صرفه محصولات نیز انجام شده تا با قیمت مناسب و قابل قبول این تولیدات به دست مصرف‌کنندگان برسد.

وی افزود: مرکز فناوری هسته‌ای کمک بسیاری را در سطح بالایی در راستای افزایش میزان ماندگاری محصولات تولیدی و همچنین حفظ کیفیت این محصولات خواهد داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل خاطرنشان کرد: این امر منجر به کاهش ضایعات محصولات کشاورزی و بهره‌وری بیشتر شده و به تناسب آن میزان تولید انواع محصولات کشاورزی افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی
  • دانشگاه‌های تحقیقاتی چگونه اقتصادهای منطقه‌ای را تقویت می‌کنند؟
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی در تجهیزات مخابراتی
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی  
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی توسط محققان کشور
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • رسالت کانون تقویت ادبیات داستانی است
  • راه‌اندازی دو نیروگاه با ظرفیت ۱۲ مگاوات تولید برق
  • مرکز فناوری هسته‌ای کشاورزی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود