Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@12:26:50 GMT

اتوئو: من مهاجم بودم نه وینگر؛ بی‌احترامی نکنید

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۷۴۴۳

اتوئو: من مهاجم بودم نه وینگر؛ بی‌احترامی نکنید

ساموئل اتوئو به دلیل اینکه از سوی فرانس فوتبال در فهرست نامزدهای بهترین وینگرهای راست تاریخ قرار گرفته نه مهاجمین، به شدت انتقاد کرد و آن را بی‌احترامی به خود دانست.

به گزارش "ورزش سه"، نشریه فرانس فوتبال مدتی پیش اعلام کرد که قصد دارد تیم رویایی تاریخ فوتبال را انتخاب و معرفی کند. این نشریه برگزارکننده مراسم معروف توپ طلا است و در نتیجه این برنامه به تیم رویاییِ توپ طلا موسوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانس فوتبال در فواصل زمانی فهرست ده نفره ای از نامزدهای هر پست اعلام می‌کند تا در نهایت یکی از آنها برای ورود به تیم رویایی انتخاب شود.

 

 

فرانس فوتبال دیروز نامزدهای پست وینگر راست را معرفی کرد که نام ساموئل اتوئو در آن به چشم می‌خورد. اتوئو اما از این نشریه به شدت انتقاد کرده و می‌گوید علت قرار گرفتن نامش در میان وینگرها را نمی‌داند چرا که همیشه در پست مهاجم بازی کرده است.

 

اتوئو در باشگاه هایی مثل اینتر، بارسلونا و چلسی درخشیده و در تیم ملی کشورش کامرون هم بهترین گلزن تاریخ کشور است. اتوئو با بارسلونا سه بار قهرمان لالیگا و دو بار قهرمان چمپیونزلیگ شد و سپس با اینترمیلان هم یک قهرمانی سری آ و یک قهرمانی دیگر در چمپیونزلیگ را جشن گرفت. اتوئو بخش عمده دوران فوتبالش را به عنوان مهاجم شماره 9 بازی کرده و بیشتر موفقیتهایش در این نقش بدست آمده و به همین علت است که از قرار گرفتن نامش در فهرست وینگرها عصبانی است.

 

 

اتوئو در واکنش به فرانس فوتبال از شبکه اجتماعی توییتر استفاده کرد و نوشت: " متشکرم ولی من یک یا دو فصل در سمت راست بازی کردم (درحالیکه 25 سال از عمر فوتبالی‌ام به عنوان مهاجم مرکزی گذشت). این یعنی بی احترامی، فرانس فوتبال. مهم نیست".

 

 

تیم ملی کامرون اتوئو کامرون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی کامرون اتوئو کامرون فرانس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کعبی: شک نکنید فولاد به جایگاه اصلی اش برمی گردد/ ویسی می خواهد به تیم شهرش کمک کند

حسین کعبی مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره وضعیت قراردادش با این تیم اهوازی اظهار کرد: من یک ماه پیش با فولاد قرارداد بستم و به این تیم برگشتم، چون فولاد تیم خودم بود.

فولاد نباید اینجای جدول باشد 

کعبی  درباره عملکرد تیم فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال گفت: عملکرد جالبی نداشت، اما مطمئن باشید روز به روز بهتر خواهد شد. همچنین  ۱۰ بازی باقی مانده است و مطمئن باشید اتفاقات خوبی برای فولاد رخ می‌دهد و شک نکنید. شاید اکنون خیلی دیر شده  و فولاد نباید اینجای جدول باشد. فولادی که در سال‌های گذشته ۲ جام برده، شرایط خاص خود را دارد و نباید به این روز بیفتد و مطمئن باشید اتفاقات خوبی برای این تیم می‌افتد، چون آدم‌های خوزستانی که برگشتند دلسوز فولاد هستند و انتظاراتی که مردم از بومی‌های خود دارند برآورده می‌شود و نتایج خوبی به دست می‌آوریم و فولاد به جایگاه بالاتر می‌رسد.

ویسی دلش برای فوتبال خوزستان می سوزد 

کعبی درباره اینکه به نظرش تیم فولاد با عبدالله ویسی می‌تواند به موفقیت برسد، گفت: صددرصد، ویسی خوزستانی است و دلش برای فوتبال خوزستان می سوزد. او از لحاظ فوتبالی کار بلد است و در  خیلی تیم‌ها کار کرده است و تعصب و غیرت به تیم شهر خود دارد. مطمئن باشید مربیان خوزستانی که برگشتند دلشان می‌سوزد و این اتفاق می‌افتد و کمک حال تیم خواهیم بود. هر مربی بود این پیشنهاد قبول نمی‌کرد، اما ویسی برای کمک کردن به تیم شهرش سرمربیگری فولاد را قبول کرد. او گفته که مدیون مردم خوزستان است. من هم به شخصه هر پیشنهادی بود قبول نمی‌کردم، اما همین فولاد زمانی به من کمک کرد و دستم را گرفت و وظیفه ام می‌دانم که به این تیم کمک کنم تا شرایط فولاد بهتر شود.

مربی فولاد خوزستان درباره اینکه با این شرایط این تیم در لیگ برتر باقی می‌ماند، گفت: شاید کار سختی باشد، اما شک نکنید که اتفاقات خوبی می‌افتد و فولاد به جایگاه اصلی اش برمی گردد.

من به فولاد برگشتم تا تیمم در لیگ ماندگار شود 

او درباره اینکه جابه جایی زیادی روی نیمکت فنی فولاد صورت گرفت و ثبات در مربیگری نداشته است، گفت: من به عقب برنگردم بهتر است، چون این مسائل به من ارتباطی ندارد. من آمده ام که به شهر و استان خود خدمت کنم و اکنون خودم باید شرایطی فراهم کنم تا تیمم در لیگ برتر ماندگار شود. آنهایی که پشت صحنه هستند جواب بدهند بهتر است. من فقط می‌توانم فضای خوبی برای فولاد فراهم کنم تا نتیجه بگیرد.

بازیکنان فولاد را باید از لحاظ ذهنی و فکری برگردانیم 

کعبی درباره اینکه تعطیلات لیگ برتر  در روند تیم فولاد تاثیرمی گذارد، گفت: ما تعطیلات زیادی نداریم و  از روز شنبه ۴ فروردین ماه تمرینات خود را شروع کردیم. ما فضا را طوری درست کردیم که فکر بازیکنان آزاد باشد و از لحاظ فکری و ذهنی برگردند و با آرامش تمرینات خود را انجام بدهند و بتوانیم در این ۱۰ بازی نتایج مطلوبی  بگیریم. به هر حال تیم ما از لحاظ فنی و بازیکن فوق العاده است و فقط از لحاظ روحی و روانی بازیکنی که باید به ۱۰۰ درصد برسد نرسیده است. همه بازیکنان  برای ما عزیز هستند و می‌توانند به تیم فولاد کمک کنند و مطمئن باشید این اتفاقات می‌افتد.

مطمئن باشید فولاد را از بحران خارج می کنیم 

مربی فولاد درباره مشکلات این تیم اهوازی گفت: به نظرم فوتبال لذت خاص خود را دارد و این اتفاق برای فولاد افتاده است. ما خودمان را نمی‌توانیم با اروپا مقایسه کنیم، اما همین اتفاقات هم برای کل دنیا می‌افتد. تیم فولاد امسال به بحران رفته است، اما مطمئن باشید از بحران خارج می‌شویم و آن نتایج مطلوب که بخواهیم می‌گیریم، چون لیاقت فولاد اینجای جدول نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ایران باشم فقط پیراهن پرسپولیس را می‌پوشم/ متوجه شدم این تیم را مردم و هودارانش می‌چرخانند
  • زلاتان یک تیم عجیب معرفی کرد؛ حذف مسی و رونالدو!
  • مقایسه عملکرد ۶ مهاجم لژیونر فوتبال
  • تیم رویایی عجیب زلاتان
  • مقایسه عملکرد ۶ مهاجم لژیونر فوتبال/ سال کم فروغ مهاجمان ایرانی
  • تیم رویایی زلاتان: بدون مسی و رونالدو!‏
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • کعبی: شک نکنید فولاد به جایگاه اصلی اش برمی گردد/ ویسی می خواهد به تیم شهرش کمک کند
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • مسی: تا زمانی که بتوانم مفید باشم، به فوتبال ادامه می‌دهم؛ تمام رویاهایم را محقق کرده‌ام