Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین همایش علامه طباطبایی با موضوع اندیشه‌های فقهی و حقوقی مفسر قرآن کریم علامه طباطبایی (ره) در آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی، سومین همایش یادمان علامه طباطبایی را در ۲۶ آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌کند.

محورهای پیشنهادی آیات الاحکام/ نظام فقهی، فلسفه حقوق، مبانی حقوق اسلامی و حقوق غربی، رابطه متقابل فقه و حقوق، مطالعه تطبیقی مبانی فقهی و حقوقی علامه طباطبایی با آرای سایر اندیشمندان و نیز تبیین آرای فقهی و حقوقی علامه طباطبایی از جمله محورهای این همایش است و دبیرخانه همایش پذیرای چکیده‌های تفصیلی در موضوع اندیشه‌های فقهی و حقوقی علامه طباطبایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استادان و پژوهشگران می‌توانند تا تاریخ  ۲۰ آبان‌ماه سال جاری نسبت به ارسال چکیده مقالات تفصیلی خود در موضوع اندیشه‌های فقهی و حقوقی علامه طباطبایی به نشانی الکترونیکی دبیرخانه این همایش  yadman۳@.atu.ac.ir اقدام کنند.

دبیرخانه همایش پذیرای چکیده‌های تفصیلی (۵۰۰ -۱۰۰۰کلمه) یا مقالات (حداکثر ۸۰۰۰کلمه) در موضوع اندیشه‌های فقهی و حقوقی علامه طباطبایی است. پیش از این مهلت ارسال مقاله برای این همایش ۳۰ مهرماه اعلام شده بود.

انتهای پیام/4118/

منبع: آنا

کلیدواژه: مقاله فقه علامه طباطبایی تفسیر قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ معاون توانبخشی بهزیستی استان گفت: برای اولین باراست که آزمونی مختص معلولان برای جذب در دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود

اکبر شاهی افزود: در مقطع کاردانی ۱۲۷ نفر، در کارشناسی ۳۶۳ نفر، در کارشناسی ارشد ۹۳ نفر و در دکترا ۴ نفر عضو بهزیستی هستند و همه این افراد می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی اضافه کرد: متقاضیان به درگاه مرکز آزمون جهاد دانشـگاهی مراجعه کنند.

آزمون استخدامی اختصاصی معلولان روز جمعه ۱۷ خرداد برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • واکاوی فقهی - حقوقی مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی
  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • مجموعه مقالات سومین همایش فرهنگ و شعایر حسینی رونمایی می شود
  • آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی پژوهشگاه رویان اعلام شد
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی