Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ امشب از ساعت 20:25 به وقت تهران در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا میزبان کلوب بروژ بلژیک است.

در همین راستا باشگاه زنیت با انتشار بیانیه ای از برگزاری این بازی با حضور تماشاگران خبر داد. باشگاه روسی پروتکل های بهداشتی یوفا برای حضور در این بازی را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق پروتکل های بهداشتی همه تماشاگران برای حضور در ورزشگاه زنیت باید ماسک داشته باشند و کسانی که ماسک ندارد اجازه ورود پیدا نمی کنند. باید فاصله ها در داخل ورزشگاه حفظ شود. در صورت تخلف از قوانین جریمه نقدی سنگین در انتظار هواداران خواهد بود.

سردار آزمون، مهاجم ملی پوش کشورمان در این فصل برای زنیت بازی می کند و در این رقابت های حساس اروپایی برای تیم روسی بازی خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آزمون بروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)

اقدام خطرناک تماشاگران فوتبال اروپا باعث حضور آتش نشان ها مهار شد.

به گزارش فارس؛ «فوتبال اروپا روزی آتشین و خطرناک را پشت سرگذاشت»، این گزارش امروز (دوشنبه) سایت گل از توقف نیمه ساعته بازی فاینورد با نایمخن در فینال جام حذفی هلند است.

لیگ هلند جزو 10 لیگ برتر فوتبال دنیاست ولی اقدامات خطرناک تماشاگران در آستانه ایجاد یک فاجعه بزرگ بود.

در نیمه دوم بازی فاینورد با نایمخن و در دقیقه 59 بازی تماشاگران به دلیل استفاده از مواد آتش زا و دودزا یکی از پرچم های بزرگ طرفداران فاینورد آتش گرفت.

شعله های آتش لحظاتی بخشی از سکوهای ورزشگاه را فراگرفت و بازی برای مدت 30 دقیقه متوقف شد و با ورود آتش نشان ها این آتش مهار شد تا بازی از سرگرفته شود و فاینورد با یک گل برنده بازی شد و چهاردهمین قهرمانی جام حذفی اش را جشن گرفت.

سایت فوتبال هلند می نویسد که «اقدام خطرناک تماشاگران فاینورد» نزدیک بود به یک «فاجعه انسانی در فوتبال تبدیل شود» و می توانست شعله های آتش به هواداران آسیب بزند.

رسانه هلندی گزارش می دهد که این اتفاق هرچند بدون تلفات بود ولی «زنگ خطر را برای ماموران امنیتی به صدا درآورد» تا از ورود مواد محترقه به ورزشگاه جلوگیری کنند و امنیت ورزشگاه ها را بالا ببرند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)