Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستند " راه ماندگار" با موضوع معرفی و تبیین خدمات نهاد "ژاندارمری" بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به تهیه کنندگی و کارگردانی فرهاد دوانقی ساعت 13:30 روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مستند " راه ماندگار"  ضمن معرفی کامل نهاد انتظامی  و نظامی ژاندارمری ها بعد از انقلاب به تبیین خدمات این نهاد در زمان انقلاب و جنگ می پردازد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبارزه با حزب دموکرات و ناامنی هایی که در کشور بعد از انقلاب رخ داد ، ایجاد پاسگاه های مرزی برای حفظ و حراست کشور،  خلع سلاح در ارتفاعات سیرداغی در تیر ماه سال 1360 ، مبارزه با ضد انقلابیون در کردستان و سردشت و ... بخشی از این اقدامات است که در گفتگو با نظامیان و فرماندهان آن دوران روایت می شود.

این مستند به سفارش موسسه ناجی هنر در سه قسمت 30 دقیقه ای تولید شده است .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبکه پنج موسسه ناجی هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده گیری یک قلاده گرگ در مشهد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرماندهی انتظامی مشهد گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر حضور یک قلاده گرگ هار در روستای بهشت اطراف مشهد ماموران انتظامی پاسگاه فردوسی به همراه فرمانده پاسگاه به محل اعزام  و با رعب و وحشت مردم  و درخواست آنان برای از پای در آوردن  گرگ روبرو شدند.

سرهنگ عباسعلی دهقانی افزود: با وجود این که ماموران امکان استفاده از سلاح گرم را داشتند، اما با هدف حفظ محیط زیست و جان این گونه  جانوری، ماموران  پلیس به همراه شهرداری و آتش نشانی و یاری اهالی در عملیات چهار ساعته ابتدا گرگ را به یک باغ هدایت و در ادامه زنده گیری کردند.

وی گفت:  این گرگ هار  به اداره محیط زیست مشهد تحویل شد.

خراسان رضوی دارای ۴۱ منطقه چهارگانه و شکار ممنوع شامل ۲۸ اثر ملی طبیعی، پارک ملی، پناهگاه حیات وحش، مناطق حفاظت شده و ۱۳ منطقه شکار ممنوع است.

مساحت زیستگاه‌های طبیعی و وحوش در خراسان رضوی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار است.

دیگر خبرها

  • اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی
  •     رکورد تازه ارتباط زنده با شبکه بین المللی خبر
  • زنده گیری یک قلاده گرگ در مشهد
  • ۱۱ هزار متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند
  • خدمات عدالت محور شهرداری در مناطق مختلف شهر قم قابل تحسین است
  • ۳۰۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد تبریز توزیع شد
  • توزیع سه هزار بسته معیشتی در تبریز
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • معرفی انواع قطارهای مسافربری در ایران
  • نظرسنجی بهترین مستند جبهه فرهنگی انقلاب در سال ۱۴۰۲