Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه آمریکائی‌ها تحریم‌های اقتصادی ظالمانه علیه ملت ایران را به نهایت خود رسانده‌اند، اظهار کرد: راهی که امام راحل و انقلاب و رهبری پیش روی ما نهاده‌اند راه مقاومت فعال و خردمندانه است و طبق سنت الهی پایان این راه پیروزی و سربلندی ما و ناامیدی دشمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر چه تحریم‌های ظالمانه و شیوع گسترده کرونا و کاهش قیمت‌های جهانی نفت، اقتصاد ما را با تنگنا مواجه کرده است اما می‌توان علی رغم همه مشکلات موجود با مدیریتی خردمندانه و عالمانه، فشارها را کاهش داد.

وی با بیان اینکه طرح پرداخت یارانه معیشتی جدید به دهک‌های کم درآمد که در دستور کار مجلس قرار دارد می‌تواند بخشی از فشارهای اقتصادی وارد شده با خانوارها را کاهش دهد، ادامه داد: باید به شدت مواظب بود که این طرح به رشد نقدینگی و تورم منجر نشود و به گونه‌ای نباشد که ما پولی را به جیب مردم بریزیم اما دو برابر آن را از جیب دیگرشان بداریم، لذا مجلس باید نسبت به محل تامین بودجه لازم برای این طرح حساسیت داشته باشد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی موضوع عزل رئیس جمهور و طرح استیضاح یا عدم کفایت سیاسی او را یک طرح خام و حاشیه‌ای دانست و گفت: این موضوع هیچ مشکلی را در حال حاضر حل نخواهد کرد و چه بسا بر مشکلات خواهد افزود و چشم انداز روشنی هم برای بعد از عزل رئیس جمهور وجود ندارد و برخی مغرضان و رسانه‌های ضد انقلاب هم منتظر چنین اتفاقی هستند تا هجمه‌های رسانه‌ای خود را علیه انقلاب و مجلس انقلابی آغاز کنند و به گونه‌ای عمل کنند که جای قاضی و متهم و شاکی و متشاکی عوض شود.

وی با انتقاد از گرانی‌های افسار گسیخته در بازار اظهار کرد: در تولید بسیاری از کالاها ما با مشکل مواد اولیه مواجه نیستیم زیرا اغلب آنها کالاهایی هستند که ارز ترجیحی گرفته‌اند و لذا گرانی این کالاها در بازار توجیه اقتصادی و کارشناسی ندارد اما به لحاظ ضعف مدیریتی قابل توجیه است.

وی در ادامه با اشاره با انتخابات آمریکا بیان داشت: همواره این بحث مطرح بوده که پیروزی کدام نامزدها در آمریکا برای کشور ما بهتر است اما واقعیت این است که هر دو حزب در آمریکا دشمن انقلاب اسلامی و مردم ما هستند و ما نباید تصور کنیم که یکی از آنها بهتر از دیگری است و به جای پرداختن به این موضوع باید به تقویت داخلی خود بپردازیم.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: سیب آمریکا استان مرکزی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهروندان از باز کردن پیامک‌ با محتوای کالابرگ و یارانه معیشتی، خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید مهدی عمران‌فر اظهار کرد: اخیراً در مواردی مشاهده شده که مجرمان سایبری با طراحی یک متن به شکل خبر و اطلاع‌رسانی، نحوه دریافت کالابرگ و معیشتی را به صورت پیامک برای شهروندان ارسال و کاربران را برای وارد شدن به این لینک برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر هدایت می‌کنند غافل از اینکه لینک مذکور آلوده به بدافزار بوده و برای کاربران مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

وی افزود: شهروندان پیامک‌های جعلی با عناوین مشابه میزان یارانه معیشتی، ثبت نام و دریافت کالابرگ الکترونیک را نادیده بگیرید و هرگز به لینک‌های آن‌ها کلیک نکنند و در صورت دریافت پیامک حاوی لینک کالابرگ الکترونیکی و یا بسته معیشتی از طرف دوستان و افراد مورد اعتماد شما نشان‌دهنده هک شدن و آلوده بودن تلفن همراه آن‌ها به بدافزار بوده و دلیلی بر اصالت و تأیید پیامک و لینک نیست.

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکثر مال‌باختگان پیامک و لینک جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ الکترونیکی را از دوستان و افراد سرشناسی دریافت کرده‌ اند که مورد اطمینان و دارای اعتبار اجتماعی بالایی بوده‌اند، لذا از باز کردن پیامک‌های دارای لینک و یا وارد کردن اطلاعات بانکی و هویتی در صفحاتی و سایت‌هایی که بر روی تلفن همراه شما باز می‌شود جداً خودداری نمائید.

کد خبر 745867

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره واریز یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه | جیب سرپرستان خانوارها پر پول شد
  • کسری بودجه حاصل از واردات بنزین در تبصره هدفمندی یارانه های انرژی بودجه 1403
  • هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ
  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • کاهش درآمدهای مالیاتی به میزان ۸۵ همت در بخش دوم بودجه ۱۴۰۳