Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@15:43:25 GMT

توضیحات پلیس درباره جریمه‌های کرونایی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۷۹۱۱

توضیحات پلیس درباره جریمه‌های کرونایی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی درباره جزئیات اجرای طرح جریمه افراد فاقد ماسک در پایتخت اظهارکرد: ابتدا باید تاکید کنم که در حال حاضر طرح جریمه افراد فاقد ماسک مربوط به تهران بوده و شامل استان های دیگر نمی‌شود. این موضوع نیز تصمیم ستادملی مقابله با کرونا بوده و پلیس نیز به عنوان مجری این مصوبات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه این طرح در تهران اجرا می‌شود، گفت: کدی که برای جریمه صادر شده فقط در تهران بوده و این طرح در تهران اجرا شده است.

رحیمی در مورد اینکه آیا جریمه صرفا مربوط به خودروها می‌شود یا خیر؟ گفت: فعلا جریمه مربوط به خودروهاست، در چند روز آغازین به شکل ارشادی نیز ماموران ما تذکر دادند. همانطور که گفتم این طرح اجرا شده و تعدادی از خودروها نیز جریمه شده‌اند.

وی در مورد استفاده از ماسک در خودروهای تک سرنشین نیز گفت: راننده این خودروها با توجه به اینکه فقط خودش داخل خودرو است، جریمه نخواهد شد، اما اگر مسافر یا سرنشین دیگری داشته و از ماسک استفاده نکنند جریمه می‌شود، با خودروهای تک سرنشین کاری نداریم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در مورد صنوف و اماکن نیز با همکاری پلیس اماکن و صنوف مختلف تذکرات لازم به متخلفان داده خواهد شد و اگر پروتکل ها را رعایت نکنند برای قانون با آنان برخورد خواهد شد.

رحیمی در مورد عابران پیاده نیز گفت: تذکر لسانی و رفتار ارشادی با این افراد انجام خواهد شد و ما به تمام یگان ها و مامورانمان تاکید کرده ایم که در صورت رویت افراد فاقد ماسک به آنان تذکر بدهند که در این زمینه ده ها هزار تذکر داده شده است. در مترو نیز همانطور که قبلا هم گفتم به افراد فاقد ماسک اجازه ورود داده نخواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چالش مومو محمد زارع جوشقانی تحریم های تسلیحاتی مذاکرات لبنان و اسرائیل انسولین سردار رحیمی نیروی انتظامی پلیس ویروس کرونا ماسک جریمه چالش مومو محمد زارع جوشقانی تحریم های تسلیحاتی مذاکرات لبنان و اسرائیل انسولین افراد فاقد ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از رشد 8 برابری آمار اخذ سند و رای مثبت برای املاک فاقد سند در بافت‌های فرسوده در مقایسه با سال‌های گذشته خبر داد.

به گزارش فارس، مهدی هدایت در خصوص املاک فاقد سند گفت: پس از ابلاغ برنامه چهارم توسعه شهر تهران در زمینه نوسازی بافت های فرسوده، یکی از احکام این برنامه اخذ سند برای پلاکهای واقع در بافت فرسوده است و طبق حکم70 برنامه چهارم توسعه شهر تهران مقرر شده که به منظور رفع موانع، تسریع و تسهیل در فرآیندهای صدور سند مالکیت املاک فاقد سند بافت های فرسوده با هماهنگی سایر دستگاه های مرتبط در سال 1402 نسبت به اخذ سند و نوسازی این قبیل املاک اقدام گردد. 

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: با تلاشهای صورت گرفته و بکارگیری ظرفیت ستاد بازآفرینی شهر تهران و همکاری شایسته اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، آمار اخذ سند و رای مثبت برای املاک فاقد سند طی سال 1402 دو برابر میزان مصوب برنامه چهارم توسعه بوده است.

هدایت با بیان این که آمار اخذ سند و رای مثبت برای املاک فاقد سند در بافت های فرسوده در مقایسه با سال های گذشته 8 برابر رشد داشته است، افزود: انتظار داریم با همکاری مشترک سازمان نوسازی و اداره کل ثبت اسناد و املاک و سایر دستگاه های مرتبط روند رو به رشد صدور سند تداوم داشته باشد تا بتوان با و پیگیری های شهرداری تهران بر چالش های بناهای ناایمن بافت فرسوده در مواقع بحران غلبه کرد.

دیگر خبرها

  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور ، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران