Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقویم طرفداری امروز به بیست و نهم مهرماه اختصاص دارد. 

در ادامه تقویم طرفداری به بررسی برخی از اتفاقات مهم دنیای فوتبال در دو دهه اخیر خواهیم پرداخت. 

 

پیروزی 3-1 تیم بحرین مقابل ایران

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و بحرین در چارچوب رقابت های فوتبال مقدماتی جام جهانی 2002 در گروه اول قاره اسیا ، به سود تیم بحرین پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که یکشنبه شب در ورزشگاه ملی شهر منامه بحرین برگزار شد ، تیم ملی فوتبال بحرین با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست داد. گل های تیم بحرین را در این دیدار " عبدالله رحمان " در دقیـــقه 7 ، " حسین علی " 45 و " محمدحسین محمد " 90 به ثمر رساندند. تک گل تیم ایران را " علی دایی " در دقیقه 80 درون دروازه تیم بحرین جای داد. (۲۹ مهر ۱۳۸۰)

ابراهیم آشتیانی: تیم ایران یکی از ضعیف ترین بازهای خود را در طول تاریخ به نمایش گذاشت

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان، دیدار یکشنبه شب تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین را یکی از ضعیف ترین بازی های این تیم در طول تاریـــخ عنوان کرد. ابراهیم آشتیانی یکشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایــــرنا افزود: فکر نمی کنم که تاریخ فوتبال کشورمان چنین بازی ضعیفی را به خود دیده باشد، بازیکنان ما چنان بی انگیزه به توپ ضربه می زدند که انگار بحرین برای صعود به جام جهانی به میدان آمده بود. وی با ابراز تاسف از نتیجه بدست آمده، کار تمامی بازیکنان و مربیان تیم را ضعیف دانست و خاطر نشان کرد که تمامی اعضا و مسوولان تیم ملـــی، باید پاسخگوی احساسات پاک مردم ایران باشند. (۲۹ مهر ۱۳۸۰)

پسر "صدام حسین" در ریاست فدراسیون فوتبال عراق ابقا شد

عدی حسین پسر صدام رییس جمهور عراق با وجود استعفای دسته جمعی دست اندرکاران درجه اول فدراسیون عـــــراق در ریاست فدراسیون فوتبال این کشور ابقا شد. به گزارش خبرگزاری فرانسه از بغداد، به دنبال شکست جمعه هفته گذشتــه تیم ملی فوتبال عراق با حساب دو بر یک مقابل تیم ایران که نشانگر حذف کلی این تیم از راهیابی به جام جهانی 2002 بود، به جز رییس فدراسیون تمامـــی مسوولان رده بالای فوتبال عراق بطور دسته جمعی استعفا کردند. (۲۹ مهر ۱۳۸۰)

بازیکن تیم فوتبال باشگاه الزوراء عراق بقتل رسید

یک مقام مسوول در باشگاه الزوراء عراق گفت : "سعد عبدالواحد" بازیکن سابق این تیم روز گذشته توسط افراد مسلح ناشناس بقتل رسید. به گزارش روز یکشنبه الجزیره اسپورت، عبدالرحمن الرشید در گفت وگو با بخش عربی خبرگزاری فرانسه اظهار داشت : این بازیکن هنگام بازگشت از سوریه به عراق در نزدیکی منطقه "بلد " واقع در حد فاصل بغداد و تکریت مورد حمله مسلحانه افراد ناشناس قرار گرفت وپس از اصابت چند گلوله جان سپرد. 

ازابتدای سال میلادی جاری این سومین بازیکن تیم فوتبال الزوراء عراق است که قربانی موج خشونتها در این کشور می شوند. پیش ازاین ، "منار مظفر " و"نوار حسین" دو بازیکن تیم الزورا که در تیم ملی فوتبال امید عراق نیز عضویت داشتند با شلیک نیروهای آمریکایی کشته شده بودند.  (۲۹ مهر ۱۳۸۵)

شالکه و پیشنهاد قرارداد 5 ساله به اولادی

مهرداد اولادی بازیکن ایرانی سابق باشگاه فوتبال الشباب امارات که این روزها در تمرینات باشگاه شالکه آلمان حضور دارد، در آستانه عقد قرارداد با این تیم مطرح بوندس لیگا به سر می برد.فیلیکس ماگات سرمربی فعلی شالکه علاقه زیادی به فوتبال درگیرانه دارد و به نظر می رسد مهرداد اولادی به همین دلیل مورد توجه او که تاکنون دو بازیکن ایرانی به نام های وحید هاشمیان و اشکان دژآگه را هم تحت نظر داشته، قرار گرفته است. مسئولان باشگاه شالکه پیشنهاد قراردادی 5 ساله را به اولادی داده اند و به احتمال زیاد درصورت موافقت مهاجم ایرانی، او در اولین سال حضورش در فوتبال آلمان به یک تیم دسته اولی قرض داده خواهد شد. (۲۹ مهر ۱۳۸۸)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال تیم بحرین ۲۹ مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیر فرح توسط محمدرضا شاه در مقابل دوربین / روایت تلخ مقامات پهلوی از واگذاری بحرین / روش آموزشی بی‌نظیر امام موسی صدر / ایران تحت اشغال به روایت تصاویر متفقین

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

تحقیر فرح توسط محمدرضا شاه در مقابل دوربین

ویدیویی از یک مصاحبه بین المللی محمدرضا پهلوی را می‌بینید که در زمان پخش بین المللی نیز انعکاس وسیعی داشت. در این مصاحبه محمدرضا پهلوی فرح را شایسته جانشینی‌اش نمی‌داند و او را تحقیر می‌کند که باعث شوکه شدن فرح می‌شود. این فیلم را به همراه ترجمه در تابناک می‌بینید. 

 

 

روایت تلخ مقامات پهلوی از واگذاری بحرین

شماری از مقامات پهلوی روایتی تکان دهنده و تلخ از واگذاری بحرین و پذیرش استقلال استان چهاردهم ایران توسط محمدرضا شاه را مطرح کردند. آنچه رخ داده در این ویدیو می‌بینید. 

 

روش آموزشی بی‌نظیر امام موسی صدر

امام موسی صدر برای آموزش روش خاصی داشت. به گفته یکی از شاگردانش در دوران که مدرسه دینی تدریس می‌کرد، او یک ساعت و نیم درباره یک شاخه گل رز برای دانش آموزان صحبت کرده است. روش تشویق دختران به حجاب که منجر به گرایش بسیاری از دختران لبنان به حجاب شد نیز منحصر به فرد بود. این روحانی در مواجهه با سیگار کشیدن کودکش نیز روشی غیرمنتظره در پیش گرفته بود که از قضا کار کرده بود. این روایت‌ها را یک جا در تابناک می‌بینید. 

 

 

ایران تحت اشغال به روایت تصاویر متفقین

هرچند پس از آغاز جنگ جهانی دوم در ۹ شهریور ۱۳۱۸ برابر با اول سپتامبر ۱۹۳۹، ایران بی‌طرفی خود را اعلام کرد، روابط نزدیک رضاشاه با آدولف هیتلر و تحرکات آلمانی‌ها و اتریشی‌ها در شمال و جنوب ایران از نظر متفقین پنهان نماند و در نهایت ایران اشغال شد تا شاهراه انتقال کمک‌های آمریکا به روسیه برای مقابله با آلمان شود. بخشی از تصاویری که متفقین در سال ۱۳۲۳ از ایران تحت اشغال ثبت کرده‌اند را در تابناک می‌بینید.  

دیگر خبرها

  • تحقیر فرح توسط محمدرضا شاه در مقابل دوربین / روایت تلخ مقامات پهلوی از واگذاری بحرین / روش آموزشی بی‌نظیر امام موسی صدر / ایران تحت اشغال به روایت تصاویر متفقین
  • پیشنهاد پرسپولیس به اوسمار
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد
  • پیروزی کویت مقابل بحرین؛ ایران صدرنشین شد
  • پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • تمرکز ۴ستاره پرسپولیس با پیشنهاد نجومی به هم ریخت | تور بزرگ قبل از پایان لیگ پهن شد