Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@07:51:02 GMT

آمار شوکه کننده تلفات کرونا در البرز

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۸۱۶۶

آمار شوکه کننده تلفات کرونا در البرز

ایسنا/البرز سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به   ۱۴۷۲ نفر رسیده است.

دکتر محمد فتحی در خصوص آخرین وضعیت کرونا در البرز گفت: از دیروز تا امروز ۲۹  مهرماه  ۱۳۱ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: مجموع کل  موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک، از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز    ۲۰ هزار و ۶۲۲ نفر  است.

فتحی با بیان اینکه در حال حاضر  تعداد ۷۷۵ نفر شامل موارد  قطعی، محتمل و مشکوک، در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد، ابتلای   ۳۹۳ نفر به بیماری  کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به   ۱۴۷۲ نفر رسیده است.

فتحی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۸ هزار و ۳۵۵ نفر  از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که توسط موندو دپورتیوو اعلام شده، موراتا به بیماری نورالژی عصب سه‌قلو دچار شده. این بیماری در اثر آسیب تدریجی عصب سه‌قلو به وجود می‌آید. دچار شدن به آن باعث درد شدید در چشم‌ها، دندان‌ها، فک، پیشانی، بینی و چند عضو دیگر می‌شود. این درد اغلب فقط در یک سمت صورت (چپ یا راست) اتفاق می‌افتد.

او تمرین روز سه‌شنبه را از دست داد و در این مقطع طبق گفته پزشکان و تجربیات قبلی، تاریخ بازگشتش به میادین مشخص نیست.

نورالژی سه‌قلو درد شدیدی به‌خصوص در صورت ایجاد می‌کند که باعث می‌شود انجام هر کار روزانه و کوچکی بسیار سخت و دشوار شود.

موراتا ممکن است برای درمان بیماری نیاز به عمل جراحی داشته باشد اما در حال حاضر چیزی مشخص نیست و همه منتظر نتایج آزمایشات هستند.

اتلتیکو مادرید بدون شک نگران ستاره اسپانیایی خواهد بود اما انتظار دارد با استفاده از مسکن‌ها و ضددردهای موقت، این بازیکن را برای بازی‌های آینده پر اختیار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های استان/صفر شدن آمار تلفات ناشی از سیل در قزوین
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • اعتراض متفاوت و شوکه کننده به کریدور زنگه زور توسط کلیسای سرکیس مقدس + تصاویر
  • تصمیم شوکه کننده و غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی؛ موسوی رفت
  • فیلمی که همه را شوکه کرد؛ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • خبر شوکه کننده درباره ترانه علیدوستی
  • خبر شوکه کننده درباره ترانه علیدوستی | مادر: برایش دعا کنید
  • کووید باعث تحریک آسم در کودکان نمی‌شود