Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال میلان ممکن است به خاطر حرکت ناشایستی که در مصاف تیمش با اینتر انجام داد، مجازات شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال میلان اگرچه دربی میلان را با نتیجه 2 بر یک برد اما ممکن است یکی از مهره‌های کلیدی خود را به دلیل حرکتی که در این بازی انجام داد از دست بدهد. این بازیکن مدافع تیم داوید کالابریا است که در پایان بازی شنبه شب حین شادی بازیکنان روسونری به خاطر  فتح دربی رو به هواداران کم تعداد تیم فوتبال اینتر که در ورزشگاه سن‌سیرو حضور داشتند، ژستی اهانت‌آمیز گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش نشریه جورناله ایتالیا، کالابریای 23 ساله به خاطر این حرکتش زیر ذره‌بین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا قرار گرفته است و اگر دادستانی فدرال فدراسیون یا داور در گزارش‌های خود این حرکتش را گزارش کرده باشند، برای او محرومیتی در نظر گرفته می‌شود.

سری A| پیروزی میلان در دربی دلامادونینا با درخشش زلاتان و شکست سنگین لاتزیو

گویا در ایتالیا قضات پرونده‌های ورزشی نمی‌توانند بر اساس مشاهده تخلفات صورت گرفته در تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و حتی تصاویر ضبط شده توسط کمک داور ویدئویی بازی، رأی صادر کنند و به این ترتیب کالابریا تنها در صورت محروم می‌شود که حرکتش توسط اعضای دفتر دادستانی فدرال فدراسیون فوتبال ایتالیا یا یکی از اعضای تیم داوری دیده شده باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A میلان دربی میلان سری A میلان دربی میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت سپاهان و محرومیت هواداران شمس آذر

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را برای برخی از باشگاه‌های لیگ برتری اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌و یکم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم سپاهان اصفهان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به مقام رسمی مسابقه رخ داد. بر همین اساس، باشگاه سپاهان 600 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدیدنظر است.

دیدار نساجی مازندران و ملوان انزلی برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم نساجی تخلفاتی مبنی بر فحاشی و دادن شعارهای  مختلف علیه تیم حریف و پرتاب بطری از سوی تماشاگران منتسب و نقض مقررات و اصول کلی رفتار توسط باشگاه رخ داد. این باشگاه باید 2 میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتور تبریز برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر و پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد. این باشگاه به پرداخت 400 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین (شماره دادنامه 1942)نیز اجرا می‌شود. این رای قطعی است.

ابلاغیه انضباطی برای 2 بازیکن و باشگاه استقلال

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود
  • توهین بارسایی‌ها به دمبله: بیا این پول را بگیر خائن!
  • اشتباه عجیب بارسایی‌ها: حمله به اتوبوس خودی!
  • تنها غایب سپاهان در دربی اصفهان
  • محکومیت سپاهان و محرومیت هواداران شمس آذر
  • توهین به دمبله و تشویق ام باپه توسط هواداران بارسلونا / فیلم
  • استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!