Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان جنوبی گفت: چالش‌های فرهنگی استان با احیای امر به معروف و نهی از منکر برطرف می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار علی قاسمی صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین نسائی دادستان جدید بیرجند با اشاره به فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان اظهارداشت: جلسه شورای معاونین و هیئت اندیشه ورز ستاد به صورت مرتب در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان جنوبی گفت: آیت‌الله عبادی نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همواره از مسئولین و ستاد در راستای موضوعات فرهنگی و اجتماعی مطالبه‌گری دارند و تلاش اعضای ستاد بر این است که مطالبات ایشان به درستی انجام شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری: دستگاه‌های انقلابی نسبت به احیای امر به معروف در جامعه متعصب باشند+ فیلمهفته احیای امر به معروف در استان کرمان متفاوت از سال‌های گذشته برگزار می‌شودمصوبات شورای فرهنگ عمومی اجرایی شود / وظیفه اصلی شورا احیای امر به معروف و نهی از منکر است

وی با اشاره به اهمیت احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افزود: الحمدالله خراسان جنوبی نسبت به استان‌های دیگر مشکلات کمتری دارد، اما با چالش‌هایی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی روبرو هستیم که برای پیشگیری و رفع آنان برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته که به همت مدیران فرهنگی مورد پیگیری قرار گرفته است.

قاسمی بیان کرد: یکی از چالش‌های فرهنگی استان، محیط‌های گردشگری است که برای این امر جلسات متعددی با میراث فرهنگی و گردشگری، استانداری و دستگاه‌های مرتبط داشتیم که با مصوبات حاصل از این جلسه گام‌های خوبی برداشته شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان جنوبی عنوان کرد: در موضوع دانشگاه‌ها و محیط‌های دانشجویی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در مراکز آموزش عالی تشکیل شده و تاکنون همکاری‌های خوبی از سمت روسای دانشگاه‌ها شاهد بوده‌ایم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر گفت: امیدواریم با کمک گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر، نیروی انتظامی و دادستانی معضلات و ناهنجاری‌های موجود در سطح جامعه را برطرف کنیم.

داستان بیرجند نیز در این نشست با اشاره به جایگاه والای امر به معروف و نهی از منکر گفت: متاسفانه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه امروزی مظلوم واقع شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین نسائی افزود: وظیفه داریم از کمرنگ شدن این واجب جلوگیری کنیم.

دادستان بیرجند اظهارداشت: برخی افراد با قلمشان و بیانشان به دنبال این هستند تا فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شکل نگیرد.

وی افزود: زمانی که بتوانیم افکار جامعه عمومی را با تفکر امر به معروف و نهی از منکر همراه کنیم خیلی از هنجار شکنی‌ها در حاشیه قرار می‌گیرند.

نسایی ادامه داد: وقتی که به قضیه عاشورا نگاه می‌کنیم مشاهده می کنیم قیام امام حسین(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر بود.

دادستان بیرجند اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی افراد به دنبال دشمنان خارجی تلاش می‌کنند که فریضه الهی در جامعه زنده نشود وظیفه ما این است که در مقابله با این افراد عقب‌نشینی نکنیم چراکه با احیای امر به معروف و نهی از منکر پرونده‌های ارجاعی به سیستم‌های قضایی کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/252/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان احیای امر به معروف و نهی از منکر امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دومین جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره ورزشی، تفریحی وفرهنگی احیای دریاچه ارومیه بعد از ظهر امروز به ریاست رضا ابراهیمی ، معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و با حضورفرماندار شهرستان ارومیه،  مدیران کل و مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی ، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی، در این جلسه که در مرکز حفاظتی و بازدیدکنندگان شهید موسی کلانتری پارک ملی دریاچه ارومیه و به میزبانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد ، اعضای حاضر دیدگاه ها و نظرات خود را در خصوص برگزاری نخستین جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی احیای دریاچه ارومیه بیان کردند و هماهنگی های لازم در راستای آماده سازی زیرساخت ها و اجرای برنامه های جشنواره به عمل آمد.

گفتنی است این جشنواره با دستور استاندار آذربایجان غربی و برای نخستین بار با محوریت حفظ محیط زیست و احیای دریاچه ارومیه همراه با برنامه ها و مسابقات مختلف ورزشی ، فرهنگی ، آموزشی و زیست محیطی  ۲۴ ام فروردین ماه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • لزوم برخورد با مسئله روزه‌خواری علنی
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • دوسالانه‌های تجسمی با چه چالش‌هایی دست و پنجه نرم می‌کنند؟
  • اجرایی شدن قانون سمع شکایات در افغانستان
  • فعالیت بیش از هزار نیروی مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در نوروز
  • سند برش استان خوزستان رونمایی شد
  • سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان رونمایی شد
  • رونمایی سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان
  • اشرف بروجردی: می‌خواهند در امور شخصی دخالت کنند | جامعه ایران، رها شده است