Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم اسلام‌پناه معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره دستورالعمل آراستگی و شئون رفتاری در این واحد دانشگاه اظهار کرد: چارچوب کلی اجرای این ابلاغیه بسیار مناسب و به جاست اما ما نمی‌توانیم بین دانشگاه و محیط پیرامون جامعه دیوار بکشیم به هر حال بعضی از موارد را باید استادان به صورت ریشه‌ای برخورد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شاید اجرای برخی از این دستورالعمل‌ها در یک  واحدهای دانشگاهی در شهرستان‌ها سطحی و کوتاه مدت باشد اما باید با یک دید کلی به آن پرداخته شود. همچنین در سطح  سیاست‌گذاری کلان تدابیری اندیشیده شود تا در مرحله اجرا از لحاظ ساختاری با مشکل مواجه نشویم.

اسلام‌پناه با اشاره به اینکه تشکل‌های دانشجویی در شرایط موجود به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم حضور دانشجویان کم‌رنگ شده است، گفت: این موضوع نگرانی‌هایی را برای دانشجویان هم از بابت عدم حضور و بودجه ایجاد کرده است چرا که ارتباط حضوری در این زمینه خیلی کارساز است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه افزود: در خصوص توسعه تشکل‌های دانشجویی از سال گذشته فراخوانی در این زمینه منتشر کردیم، متاسفانه میزان رغبت و استقبال نسبت به سال‌های قبل کمتر شده است شاید یکی از دلایل نبود امکانات، فضای فیزیکی و عدم حضور استاد و دانشجو باشد.

اسلام‌پناه در رابطه با تخفیف شهریه دانشجویی و رفاه اقتصادی آنها گفت: در این زمینه خانواده‌های نیازمند و دانشجویان برتر شامل تخفیف شهریه شدند اما در بعد اقتصادی متاسفانه زیرساخت بحث دانش‌بنیان در دانشگاه‌ها کلا ضعیف بوده است و ما در این زمینه دیر عمل کردیم زمانی وارد عمل شدیم که سرمایه‌های اصلی تا حدی تحلیل رفته بود. براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است بیشتر به بحث دانش‌بنیان و ایده‌های کسب و کارانه در این واحد دانشگاهی بپردازیم.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه خاطرنشان کرد: باید محصولات فرهنگی و دانش‌بنیان را در راستای تقویت بازار و تجاری‌سازی آنها در هفته فرهنگی و پژوهش معرفی کنیم تا با مشارکت استادان و دانشجویان کارآفرین، صاحبان ایده‌ها را به سمت عملیاتی شدن هدایت کنیم و این امر مهم زمانی محقق می‌شود که صاحبان سرمایه در این عرصه کمک کنند تا حلقه اتصال کامل شود.

انتهای پیام/

حبیبه رحیمیان کد خبر: 1077548 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه تشکل‌های دانشجویی مریم اسلام‌پناه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی کرونا دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تشکل های دانشجویی اسلام پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروهی از دانشجویان و نمایندگان کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با اعضای شورای اسلامی شهر اراک دیدار و گفت‌وگو کردند. این نشست در راستای اجرای طرح هفته فرهنگی دانشگاه و آشنایی دانشجویان با وظایف و فعالیت‌های مختلف شورای شهر و نقش آن در مدیریت شهری و همچنین همفکری و تعامل بیشتر بین دانشگاه و شورای اسلامی شهر اراک برگزار شد.

در این جلسه که به همت حوزه فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد، طرفین بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بین دانشگاه و شورای شهر در زمینه‌های مختلف، ازجمله حمایت و ارتقاب فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه و توسعه علمی و فرهنگی شهر اراک، تأکید کردند و دبیران کانون‌های دانشجویی و جمعی از فعالان فرهنگی اجتماعی دانشگاه، توضیحات جامعی درباره کانون دانشجویی و حوزه فعالیت‌های خود ارائه دادند.

پیمان عین القضاتی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، سید وحید میرنظامی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی و علی‌اصغر غفاری رئیس کمیسیون فنی، عمران و شهرسازی شورای اسلامی کلانشهر اراک با استقبال از این نشست با پاسخ به برخی از مطالبات و ارائه راهکار بر استمرار این نشست‌ها تأکید کرده و تعامل دانشگاه و شورای شهر را به‌ویژه استفاده از ظرفیت فعالین دانشجویی را برای مدیریت شهری مفید و پر اثر ارزیابی کردند.

در پایان جلسه دانشجویان از صحن علنی شورای اسلامی بازدید کرده و عین القضاتی توضیحاتی را درباره قوانین، نقش اعضا و نحوه رأی‌گیری شورای شهر توضیحاتی ارائه دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی