Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه از واگذاری ۳۰۵۰ فقره انشعاب آب و فاضلاب در ۶ ماهه اول سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،صابر خسروزاده مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه با اشاره به واگذاری انشعاب آب و فاضلاب در شهرستان طی سال جاری افزود: این تعداد انشعاب واگذار شده، ۳۸۱۰ آحاد را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این مدت همچنین بیش از ۴۰۰۰ مورد خدمات پس از فروش در بخش آب و فاضلاب به مشترکین ارائه شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه، استانداردسازی انشعابات غیرفنی را از جمله اقدامات مهم این امور برشمرد و اظهار کرد: از ابتدای سال جاری در راستای جلوگیری از هدررفت آب شرب و حفظ سرمایه های ملی، ضمن استانداردسازی ۲۰۴۰ انشعاب آب، ۸۰۶ فقره کنتور خراب نیز تعویض شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب استاندارد سازی کنتور آب آب و فاضلاب آذربایجان غربی آب و فاضلاب ارومیه انشعاب آب آب و فاضلاب انشعاب آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۸۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي تخصصي طرح هوشمند سازي كنتورهاي آب مشتركين آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  این جلسه با حضور شركت دانش بنيان هوش افزار و نمايندگان معاونت هاي بهره برداري و توسعه آب و تحقيقات و منابع انساني شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و با هدف هم افزايي و هماهنگي جهت نصب آزمايشي ماژول هوشمند قرائت كنتور شركت دانش بنيان بر روي كنتورهاي مشتركين به صورت پايلوت برگزارشد.

در این جلسه سيد مهدي عصمت ساعتلو معاون برنامه ريزي و توسعه سرمايه گذاري شركت آب و فاضلاب آذربایجان غربی باتاكيد بر لزوم استفاده از فن آوري هاي نوين در عرصه خدمات آب و فاضلاب با رويكرد توسعه دولت الكترونيك، هدف از اجراي اين طرح را افزايش بهره وري، مديريت مصرف و حفاظت از منابع و سرمايه هاي شركت در راستاي صيانت از حقوق مشتركين اعلام کرد.

 در اين جلسه همچنین بر لزوم همكاري و هم افزايي در جهت عملياتي نمودن طرح تاكيد شد.

با اجراي این طرح كنتورهاي آب مشتركين، بدون نياز به تعويض و با نصب ماژول قرائت الكترونيكي، هوشمند سازي خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۶۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در طرقبه شاندیز
  • قطع انشعاب ساختمان‌های ناایمن در پایتخت
  • بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس
  • بررسي تخصصي طرح هوشمند سازي كنتورهاي آب مشتركين آذربایجان غربی
  • بیش از ۲۰۰۰ خانه محیط زیست کیفی‌سازی می‌شوند
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی اردبیل
  • شناسایی ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در لرستان
  • واگذاری نزدیک به ۵ هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب در شهرستان خوی
  • طرح هادی در ۲۰۰۰ روستای آذربایجان شرقی اجرا شد