Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس از نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰x۱۶۰۰ پیکسل و تراکم ۲۷۰ پیکسل برخوردار است. درون بریدگی قطره‌ای صفحه نمایش دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 جای گرفته است. پنل پشتی به شکل برجسته طراحی شده که احتمال لیز خوردن و سقوط گوشی از دستان را تا حدودی کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پنل پشت و کنار حسگر اثر انگشت، ماژول دوربین چهارگانه به چشم می‌خورد که سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار تشخیص فاز، دوربین ۵ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و زاویه دید ۱۱۵ درجه، سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو با ضریب اف ۲.۴ و حسگر ۵ مگاپیکسلی عمق سنج با گشودگی دیافراگم f/2.4 را در خود جای داده است. این موبایل توانایی فیلمبرداری با رزولوشن 4K یا 1080p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد.

دیزایر ۲۰ پرو به چیپست ۸ نانومتری اسنپدراگون 720G مجهز شده و از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا با کارت حافظه microSD) برخوردار است. باتری از ظرفیتی برابر با ۵ هزار میلی آمپر ساعت برخوردار بوده و از فناوری شارژ سریع Quick Charge 4.0 با توان ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیمکارت، وای فای 802.11ac، بلوتوث ۵.۰، GPS، NFC، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد.

اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس از اول آبان ماه (۲۲ اکتبر) با قیمت ۲۹۵ دلار در رنگ‌های مشکی و نارنجی در تایوان روانه بازار می‌شود. سازنده فعلاً برنامه‌ای برای عرضه این موبایل در بازارهای بین المللی ندارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اچ تی سی گوشی دوربین حسگر اثرانگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۲۲۰۰ بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس

ایسنا/فارس معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس از توزیع بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ بسته حمایتی تحصیلی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در سطح مدارس مناطق کم برخوردار استان خبر داد.

مجید بذرافکن امروز، ۲۵ فروردین در حاشیه توزیع بسته‌های حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار شیراز گفت: این بسته‌های حمایتی به همت خیران میان مدارس ابتدایی مناطق کم برخوردار توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه فارس با نرخ پوشش تحصیلی ۹۸ درصدی دوره ابتدایی جایگاه خوبی دارد، افزود: استان فارس دارای دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل به دلایل مختلفی از جمله اجتماعی، جسمی، اقتصادی، فرهنگی است لذا در راستای کاهش بخشی از مشکلات اقتصادی لازم‌التعلیم‌ها، مجمع خیرین تعلیم و تربیت در یک امر خداپسندانه اقدام به تهیه بسته‌های حمایتی تحصیلی ویژه دانش‌آموزان کم برخوردار شامل کیف و کفش و لوازم‌التحریر کرده است.

بذرافکن تصریح کرد: اقلام حمایتی ویژه دانش‌آموزان کم برخوردار نواحی چهارگانه شیراز و شهرستان مرودشت به مدارس تابعه ارسال می‌شود.

مدیرعامل مجمع خیرین تعلیم و تربیت فارس نیز اظهار کرد: در راستای خدمت به نظام تعلیم و تربیت تعدادی از خیرین اقدام به راه‌اندازی مجمع خیرین تعلیم و تربیت کرده‌اند تا در همه زمینه‌ها با نظام تعلیم و تربیت همکاری کنند.

ایرج شاعلی افزود: عوامل بسیاری در بازماندگی از تحصیل سهیم هستند لذا خیرین تلاش دارند زمینه ادامه تحصیل را این بازماندگان را فراهم کنند.

وی ادامه داد: دو سیاست، پیشگیری از بازماندگی از تحصیل و نگه‌داشتن دانش‌آموزان بازگردانده در فرآیند تحصیلی همواره در دستور کار مجمع خیرین تعلیم و تربیت قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان ایلام از گاز طبیعی برخوردار هستند
  • دور دوم انتخابات مجلس از اهمیت برخوردار است
  • گوشی وان‌پلاس Nord CE 4 به صورت جهانی عرضه شد
  • استان مرکزی از توانمندی‌های سرمایه‌گذاری خوبی برخوردار است
  • شهرداری اصفهان دچار گفتار درمانی شده است
  • دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود رو به تعطیلی است
  • تاکید مجدد حماس بر شروط چهارگانه برای آتش‌بس در غزه
  • توزیع بیش از ۲۲۰۰ بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس
  • طرح مسکن در حد وسع با ساخت ۳۰۰ هزار واحد مسکونی هدف‌گذاری شد
  • گوشی تکنو Pova 6 Pro عرضه شد