Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@11:39:31 GMT

برگزاری یک بخش جنبی جشنواره فیلم کودک در شهر بنت

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۸۸۶۱

برگزاری یک بخش جنبی جشنواره فیلم کودک در شهر بنت

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری یک بخش جنبی سی و سومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در شهر بنت سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سال گذشته شهر بنت در سیستان و بلوچستان و شهر اصفهان قراردادی هم‌پیوندی امضا کردند. در همین راستا، هم‌زمان با آغاز سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان تیم ۱۰ نفره‌ای از اصفهان به بنت اعزام شده تا یکی از برنامه‌های جنبی جشنواره در این شهر برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در زمینه نشاط بخشی به کودکان اجرا می‌شود.

محمد عیدی در همین رابطه ضمن تبریک آغاز جشنواره سی و سوم به خبرنگار ایمنا گفت: برنامه‌ها و جشنواره‌های ما باید با توجه به شرایط کنونی قابل انعطاف باشد و ما نباید با وجود ویروس کرونا تمام زندگی را متوقف کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به طرح هم‌پیوندی اصفهان و بنت، اظهار کرد: هم‌پیوندی به این معناست که ما شهرهای دیگر را جز اصفهان بدانیم، باید تلاش کنیم تا دست آنها را نیز بگیریم تا بتوانیم فرآیند توسعه پایدار را پیش ببریم. برگزاری بخشی از جشنواره در شهر بنت بخشی از دیپلماسی قدرتمند شهر اصفهان است که نشان داد توجه ویژه ای به شهرهای دیگر ایران دارد.

وی درباره برگزاری یکی از بخش‌های جنبی جشنواره فیلم کودک در بنت، خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان و خیرین باعث شدند که کودکان شهر بنت از این امکان بهره‌مند شوند، زمانی شاید شهر بنت هیچ ارتباط فرهنگی با بخش مرکزی ایران و شهر اصفهان نداشت، اکنون این اتفاق در حال رخ دادن است و سعی داریم دانش‌های اجتماعی کودکان و نوجوانان شهر بنت در کنار اصفهان رشد پیدا کند تا مهارت‌هایی را در این زمینه داشته باشند.

عیدی برگزاری مجازی جشنواره سی و سوم را یک فرصت دانست و توضیح داد: این اتفاق امکانات زیادی را برای ما فراهم کرد تا از فرصت‌هایی که در گذشته استفاده نمی‌شد، استفاده کنیم. زمانی که این ویروس ریشه کن شود، کارگزاران جشنواره در هر دو بخش حضوری و مجازی خدماتی را ارائه خواهند کرد.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان افزود: برگزاری حضوری چنین جشنواره باعث می‌شود که این برنامه زودتر به هدف خود برسد، اما فضای مجازی جشنواره را عمومی‌تر می‌کند و امکان بهره‌مندی از برکات آن نیز بالاتر می‌رود. این تهدیدها برای ما یک فرصت بود که جشنواره فضای خود را گسترده‌تر کند ما نیز توانستیم از این امکان استفاده کنیم.

کد خبر 450807

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان شهر بنت شهرداری اصفهان اصفهان جشنواره جشنواره فیلم کودک محمد عیدی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری اصفهان شهر بنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست شورای اجتماعی استان کرمانشاه با حضور معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و مدیران استان؛ مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را یکی از مهم‌ترین نهاد‌های فرهنگی و اجتماعی توصیف کرد و گفت : کودکان و نوجوانان بخش بسیار مهم و آینده ساز جامعه محسوب می‌شوند و در این حوزه، کانون پرورش فکری باید بسیار فعال و اثرگذار ظاهر شود.

وی خاطرنشان کرد: هر استانی نیاز‌ها و اقتضائات خاص خود را دارد که در برنامه‌ریزی‌های ملی باید در نظر گرفته شود و کرمانشاه هم باید با توجه به اقلیم جغرافیایی و فرهنگی و عوامل داخلی و خارجی اثرگذار، برای آن برنامه ریزی شود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: پرداختن به کار‌های عمیق فرهنگی و پرهیز از مناسبت زدگی یک ویژگی مثبت می‌تواند باشد ولی این توقع وجود دارد که کانون پرورش فکری در مناسبت‌های عظیمی مانند اربعین و بازی دراز که هرساله هزاران کودک و نوجوان را در استان کرمانشاه گرد هم می‌آورد، با برنامه‌های ویژه و بزرگ خود حضوری فعال و اثرگذار داشته باشد.

صحرایی افزود: باید بستر‌های فرهنگی را فراهم کرد تا کودکان و نوجوانان کرمانشاهی با جریان‌های عظیم تمدنی و هویت ساز اربعین و بازی دراز پیوندی همیشگی و ناگسستنی پیدا کنند.

وی اضافه کرد: آمار‌هایی که در نشست امروز در حوزه‌های مختلف آسیب‌های اجتماعی ارائه شد باید مبنای تصمیم گیری‌ها و تصمیم سازی‌های دستگاه‌های مختلف قرار گیرد و با برنامه‌ریزی‌های مناسب به دنبال تغییرات مثبت و ملموسی در این حوزه‌ها باشیم.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: دستگاه‌های عضو باید با هماهنگی با دبیر خانه شورای اجتماعی استان، متناسب با وظایف و تکالیف قانونی خود به این حوزه بپردازند.

وی بیکاری را یکی از معضلات شهرستان‌های استان کرمانشاه دانست و گفت: مجموعه‌های بزرگی در شهرستان‌هایی مانند هرسین در مراحل نهایی بهره برداری قرار دارند.

صحرایی تاکید کرد: مسئولان شهرستان‌ها باید با برگزاری دوره‌های مهارت آموزی امکان به کارگیری جوانان جویای کار در این مجموعه‌ها را فراهم آورند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • جشنواره ملی پادکست"قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب" در کرمان
  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • شوآف ممنوع، خودتان باشید
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • اکران برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با ضبط جدید
  • «سر سفره خدا» در طول سال تولید و پخش می‌شود/ افتتاح باغ رسانه کودک و نوجوان در ۱۴۰۳
  • ممنوعیت تبلیغات در شبکه کودک برداشته شد؟
  • «سر سفره خدا» در طول سال تولید و پخش می‌شود