Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد شهبازی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بدون اشاره به ارزش ریالی این مقدار سنگ بابیان اینکه ساخت، تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان از جمله اولویت‌های این نهاد حمایتی است، اضافه کرد: سنگ‌های اهدایی در اختیار افراد واجد شرایط در شهر اردکان و روستاهای محروم بخش خرانق قرار گرفت.

رییس کمیته امداد اردکان اضافه کرد: برای ساخت و تکمیل واحدهای نیمه‌ساز افراد تحت حمایت به همت افراد خیر و نیکوکار شهرستان نیاز است، تصریح کرد: این نهاد برای ساخت، تعمیر، تکمیل، نوسازی و بهسازی ۱۶۰ مسکن مددجویان نیاز به همراهی نیکوکاران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی اظهارکرد: در حال حاضر ۴۴ واحد روستایی و شهری مددجویان نیاز به ایزوگام دارد که برای تحقق این کار نیاز به  مشارکت و کمک خیران و مردم منطقه هستیم.

وی یادآور شد: مردم نیکوکار شهرستان و اردکانی های مقیم در سایر استان ها هم می‌توانند به‌منظور کمک مؤمنانه به نیازمندان برای ساخت مسکن آنان کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۱۷۶ به نام کمیته امداد شهرستان اردکان - یزد واریز کنند.

همچنین کمیته امداد اردکان شماره تلفن ۳۲۲۲۱۸۱۱- ۰۳۵ را برای پاسخگویی و دریافت کمک‌های غیرنقدی از جمله مصالح و وسایل ساختمانی مورد نیاز نیازمندان اختصاص داد.

یک هزار و ۲۶ خانوار در قالب یک هزار و ۷۶۶ نفر تحت پوشش کمیته امداد اردکان هستند .

شهرستان ۱۰۵ هزار نفری اردکان که مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد، متشکل از شهرهای عقدا، احمدآباد و اردکان است.

برچسب‌ها مصالح ساختمانی کمیته امداد امام خمینی اردکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مصالح ساختمانی کمیته امداد امام خمینی اردکان مصالح ساختمانی کمیته امداد امام خمینی اردکان اخبار کنکور کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: همزمان با برپایی همایش یادواره شهدای حرم رمضان، شهید اصلانی و شهید دارایی هزار بسته سبد کالا در محدوده شهرک های شهید رجایی و شهید باهنر مشهد و اطراف آن توزیع شد.

سید مصطفی موسوی ارزش هر بسته معیشتی را بیش از یک‌ میلیون تومان دانست و افزود: اقلام این بسته ها شامل: برنج، روغن، رب، حبوبات و سایر اقلام است.

وی گفت: در طرح اطعام‌ مهدوی که ماه مبارک رمضان در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور اجرا می شود،طبخ و توزیع ۶ میلبون غذای گرم و افطاری ساده به همراه تهیه و توزیع ۲۵۰ هزار بسته معیشتی با همکاری مراکز نیکوکاری، مشارکت خیرین، مساجد و حسینیه ها پیش بینی شده است.

موسوی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا امروز(۱۶ رمضان) یک میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده طبخ و ۱۷۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

 

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود
  • توزیع ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان ایلامی
  • کمک ۱۳ میلیارد تومانی مردم البرز به مددجویان کمیته امداد