Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فوتبالی، پی اس جی سه شنبه شب در پاریس میزبان یونایتد است تا اولین دیدارش در لیگ قهرمانان فصل جدید را برگزار کند. توخل در آستانه این دیدار از پوگبا تمجید کرده و این در حالی است که هافبک فرانسوی پیش از این به قهرمان لیگ فرانسه نیز لینک شده بود.                 سرمربی پاری سن ژرمن در کنفرانس خبری خود گفت: " او یکی از بهترین هافبک‌های حال حاضر دنیاست و این کلیدی برای متوقف کردن اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برونو فرناندز کسی است که پاس‌های عمقی و خطرناک بسیاری برای هم تیمی‌های خود ارسال می‌کند. آنها یکی از بهترین تیم‌های اروپایی در تغییر شرایط هجومی هستند. متوقف کردن ضدحملات آنها بسیار ضروری و مهم است. ما می‌خواهیم توپ را در اختیار داشته باشم، می‌خواهیم با مالکیت توپ بالا بازی کنیم، می‌خواهیم سبک بازی خودمان را به این دیدار القا کنیم. ما باید با ساختار درست و خوبی بازی کنیم تا بتوانیم یک پرسینگ درست را در زمین بازی به نمایش بگذاریم. "

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: منچستریونایتد پاریس سن ژرمن توخل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است

از دید هافبک سابق چلسی، کوین دی بروین از لوکا مودریچ بازیکن بهتری است. 

طرفداری | کوین دی بروین و لوکا مودریچ، از جمله بهترین هافبک هایی بودند که طی یک دهه اخیر شاهد هنرنمایی آنها در مستطیل سبز بوده ایم. هر دو بازیکن از بهترین هافبک های تاریخ هستند و از دید جان اوبی میکل، یکی از آنها نسبت به دیگری برتری دارد. 

جان اوبی میکل در پادکست تاک اسپورت راجع به لوکا مودریچ و کوین دی بروین گفت: 

نمی توانم درک کنم که مردم چگونه می گویند مودریچ از دی بروین بهتر است. دی بروین از مودریچ بهتر است، خیلی هم بهتر! از دید من او بهترین هافبک جهان است. به آمار نگاه کنید، تعداد گل ها و پاس گل های دی بروین بیشتر است، یادتان هم باشد که او در لیگ برتر بازی می کند؛ بهترین و سخت ترین لیگ جهان. مودریچ در عین حال در یک لیگ ضعیف تر بازی می کند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم