Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@17:18:42 GMT

افتتاح آکادمی ووشو آذربایجان‌شرقی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۹۰۰۱

افتتاح آکادمی ووشو آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امیر صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش، با تقدیر از فعالیت فعالان حوزه ورزش گفت: در چند سال اخیر شاهد تلاش‌های شبانه روزی مجموعه فدراسیون ووشو در شهر‌های مختلف ایران بوده‌ایم که در استان آذربایجان‌شرقی، با حمایت‌های دکتر بهتاج، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان، قطعا شاهد روز‌های خوش ورزشکاران خصوصا در رشته ووشو را در میادین بین‌المللی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص افتتاح آکادمی ووشو آذربایجان‌شرقی افزود: در حال حاضر سکوی ساندای استان آذربایجان‌شرقی به عنوان آخرین سکوی ساندا کشور  با رعایت استاندارد‌های جهانی و با تلاش‌های بی‌دریغ هیئت ووشو آذربایجان‌شرقی به ثمر نشسته است و  امیدواریم با تلاش‌های بیشتر، شاهد پیشرفت روز افزون ووشو در کشورمان باشیم.

رئیس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی هیات ووشو آذربایجان‌شرقی در خصوص عملکرد فدراسیون ووشو در سطح کشوری عنوان کرد: فدراسیون در شرایط کنونی و باتوجه به مسائل بهداشتی، اکثر تمرکز خود را بر روی برگزاری دوره‌های مجازی گذاشته است و در همین راستا ۱۶۰ دوره غیر حضوری و با ۴۰۰۰ نفر شرکت کننده برگزار کرده است و پیش از این نیز خوشبختانه توانستیم با تلاش تمامی مجموعه ووشو در سراسر کشور، رتبه اول را در بین تمامی رشته‌های ورزشی کسب کنیم که امیدوار هستیم با تلاش جمعی خانواده ووشو، ضمن حفظ این عنوان، در جهت پیشرفت‌های روز افزون قدم برداریم.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی ووشو جمهوری اسلامی ایران تبریز امیر صدیقی فارس تبریز ووشو آذربایجان شرقی فدراسیون ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر نفت: پالایشگاه جمع‌آوری گاز‌های میادین نفتی غرب کشور افتتاح می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد اوجی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: تا دو ماه آینده یک کارخانه در غرب کشور با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود تا شاهد جمع‌آوری گازهای مشعل از میادین نفتی غرب کشور باشیم.

وی تأکید کرد: این گازها در این پالایشگاه تصفیه می‌شود و خوراک پتروشیمی‌ها از این پالایشگاه تأمین خواهد شد.

وزیر نفت در بخشی از اظهارات خود گفت: در آخرین روز سال گذشته شاهد مصرف ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین بودیم؛ این روزها مصرف بنزین بالاست و مشکل عدم تأمین نداشتیم و تأمین انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • وزیر نفت: پالایشگاه جمع‌آوری گاز‌های میادین نفتی غرب کشور افتتاح می‌شود
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • سطح ووشو ایران در مجامع بین‌المللی مطلوب است
  • حضور ۱۷ ورزشکار و مربی آذربایجان شرقی در اردوی تیم‌های ملی
  • گود زینل خان میزبان کوراش کاران داخلی و خارجی
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان
  • سال موفق ووشو با کسب ۵۰ مدال/ بازی‌های آسیایی اوج درخشش بود
  • کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط شمشیرباز آذربایجان شرقی