Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس گفت: خوشبختانه در چندسال اخیر رویکرد ناجا در مقابله با جرائم پیشگیرانه بوده و حرکتی خارج از شئونات اسلامی و تضییع حق و حقوق افراد از آنان ندیده‌ایم. - اخبار استانها -

پرویز اوسطی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با تبریک هفته نیروی انتظامی و قدردانی از زحمات همه تلاشگران عرصه نظم و امنیت در کشور و استان کردستان اظهار داشت: نیروی انتظامی مجموعه‌ای زحمت‌کش و مردمی و همواره در راستای برقراری نظم و امنیت شب و روز نمی‌شناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در اجرای مأموریت‌ها همواره حقوق شهروندی و کرامت انسانی را رعایت می‌کنند، افزود: خوشبختانه در چندسال اخیر رویکرد ناجا در مقابله با جرائم پیشگیرانه بوده و حرکتی خارج از شئونات اسلامی و تضییع حق و حقوق افراد از آنان ندیده‌ایم.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رویکرد نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت مایه خوشحالی و احساس امنیت مردم شده است؛ تصریح کرد: نیروهای انتظامی در بحرانی‌ترین لحظه‌ها در صحنه حضور داشته و پناه مردم هستند.

ماموستا خدایی در گفت‌وگو با تسنیم: نیروی انتظامی با جان و دل از امنیت مردم کردستان دفاع می‌کندماموستا راستی: حضور پلیس باعث آرامش مردم شده است

وی با ذکر اینکه خوشبختانه امروزه با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی امنیت در سراسر کشور و استان کردستان برقرار است، گفت: پلیس علاوه‌بر انجام رسالت کاری خود، ارتباط خوب و قابل شایسته‌ای با مردم برقرار کرده و برنامه‌های فرهنگی و پیشگیرانه انجام داده که این رویکرد در پیشگیری از رفتارهای ناهنجار و آسیب‌های اجتماعی بسیار بااهمیت است.

اوسطی یادآور شد: نیروی انتظامی با رویکرد اجتماعی، فرهنگی و پیشگیرانه؛ برقراری عدالت؛ مبارزه با ظلم، قانون‌گریزی، تعدی و تجاوز به حقوق دیگران و برخورد با برهم زدگان نظم و امنیت زمینه‌ساز ایجاد امنیت و آرامش در سطح کشور و استان کردستان شده است.

انتهای پیام/481/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان کردستان نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس هرمزگان بر دستان ۶۳ قاچاقچی

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر کلیه محورهای مواصلاتی، طرح پاکسازی نقاط آلوده به مدت یک هفته در استان اجرا شد.

وی افزود: مأموران انتظامی استان در اجرای این طرح ضمن شناسایی و توقیف ۸ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر، جمعاً ۲۲۰ کیلو تریاک کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در این طرح با تلاش همه جانبه صورت گرفته، ۱۳ قاچاقچی مواد مخدر، ۵۰ خرده فروش و توزیع کننده مواد شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

سردار علی اکبر جاویدان با اشاره به جمع آوری ۲۴ معتاد متجاهر و بلامکان در اجرای این طرح، بیان داشت: پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند.

کد خبر 6083535

دیگر خبرها

  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر
  • رشد ۵۳ درصدی اخذ حقوق دولتی در کردستان
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • رئیس جدید هیئت تنیس روی میز کردستان انتخاب شد
  • ◄ ابتکار قاچاقچیان در اتوبان ساوه تهران نصف اتوبان را مسدود کرد
  • تاسیس «نیروی پشتیبانی اطلاعاتی» در ارتش چین
  • دستبند پلیس هرمزگان بر دستان ۶۳ قاچاقچی
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز، رئیس هیئت کردستان شد