Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سعید نمکی که برای بررسی آخرین وضعیت شیوع کرونا به آذربایجان غربی سفر کرده است، در سی و سومین جلسه استانی ستاد مبارزه با کرونا  ضمن تقدیر از کادر درمان،  اظهار داشت:  زمانی که گزارش درباره وضعیت کرونا را می خوانم استرس می گیرم.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت موجود، تصریح کرد: می ترسم در سیاه چاله ای بیافتیم که نتوانیم از آن خارج شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت با بیان اینکه طی 8 ماه گذشته حتی یک شب را پیوسته یک ساعت نخوابیده ام، اذعان داشت: طی این مدت یک روز تعطیل و برنامه غیرکاری نداشتم و فقط دوبار بر سر مزار مادرم حضور یافته ایم.

نمکی افزود: خودمان را برای یک نزاع و درگیری سنگین با این ویروس آماده کرده ایم و از روز نخست، کرونا را دست کم نگرفته ایم و این امر باعث شد گام های بلندی در زمینه مبارزه با ویروس کرونا برداریم.

وی با بیان اینکه خودم را سرباز سردار قاسم سلیمانی می دانم،  اذعان داشت: نشان سرداری لیاقت سردار سلیمانی است.

وی با بیان اینکه خودم را کوچکترین فرد در نظام جمهوری اسلامی می بینم، گفت: در زیر بیرق مقام معظم رهبری هستم و به این امر افتخار می کنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر بهداشت استرس آذربایجان غربی درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی شبانه روزی ۲۶ هزار نفر در اورژانس کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به قم ضمن بازدید از پایگاه اورژانس موقت عوارضی قم تهران با حضور در بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی شهید بهشتی قم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با وجود کاهش ۶ درصدی ماموریت اورژانس در ایام نوروز ۲۶ هزار نفر در اورژانس کشور بصورت ۲۴ ساعته در حال خدمت هستند.

عین اللهی با بیان اینکه از ۲۵ اسفند ماه تاکنون در سطح کشور ۱۸۲ هزار ماموریت اورژانس انجام گرفته است گفت: ۶۰۷ هزار تماس با اورژانس کشور گرفته شده و ۵۸ هزار بیمار توسط اورژانس در محل درمان شده که ۷۷ هزار نفر با آمبولانس به اورژانس منتقل شدند.

وی افزود: ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار در این ایام به بیمارستان‌ها مراجعه کردند که ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر آنها سرپایی درمان شدند ۸۵۰ بیمار بدحال احیای قلبی شدند.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه ۴۷۰ هزار نفر در کشور بستری شدند و ۱۱۶ هزار عمل جراحی در کشور انجام شده است که از این میزان ۳۵ هزار جراحی اورژانسی بوده است گفت: در حوزه بازرسی‌ها ۸۷۰ هزار بازرسی بهداشتی انجام شده است که از این میزان ۲هزار و ۷۰۰ مرکز به دلیل عدم رعایت بهداشت توسط عوامل قضایی پلمپ شده است.

وی گفت: در این باره بیش از ۹۰ هزار اختراع کتبی داده شده و ۸۵۵ هزار کیلوگرم مواد فاسد معلوم شده است.

عین اللهی با بیان اینکه ۳هزار و ۳۴۵ پایگاه اورژانس، ۵هزار و ۷۰۰ آمبولانس و ۶۴ اتوبوس آمبولانس در حال خدمت رسانی به مردم هستند گفت: ۲ هواپیمای اورژانس، ۵۲ بالگرد اورژانس، ۲۷۰ موتور اورژانس و ۵ شناور دریایی نیز در حال حاضر مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در استان قم تا به امروز ۳هزار و ۶۰۰ مصدوم جاده‌ای و شهری توسط اورژانس منتقل شدند گفت: این آمار نسبت به سال گذشته و با توجه به تردد‌های کمتر ۱۰ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: بیش از ۹هزار و ۶۰۰ بیمار در این ایام به بیمارستان‌ها مراجعه کردند که ۳هزار و ۸۰۰ نفر بستری شدند.

عین اللهی گفت: در ۵هزار و ۵۰۰ بازرسی و کنترل اماکن و مواد غذایی معاونت بهداشت که از اماکن مختلف انجام شده که ۷ تن مواد غذایی فاسد در قم معدوم شده است.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز
  • بی‌استرس‌ترین مربی ایران با پاچه‌های بالا! (عکس)
  • افتتاح مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان
  • مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
  • تحلیل وزیر اسبق بهداشت درباره مرگ دکتر پرستو بخشی
  • (ویدیو) تحلیل وزیر اسبق بهداشت درباره مرگ دکتر پرستو بخشی
  • خدمت رسانی شبانه روزی ۲۶ هزار نفر در اورژانس کشور
  • سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران
  • تشکیل پرونده برای سه واحد متخلف در بوکان
  • نامه معاون دادستان کل به وزیر بهداشت برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی