Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آئینی و با حضور علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد دفتر هیات نابینایان و کم بینایان استان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛در سومین روز هفته ی تربیت بدنی و ورزش دفتر هیات نابینان و کم بینایان استان کهگیلویه وبویراحمد افتتاح شد .

در این آئین که با حضور علوی مدیر کل ،شجاعی فر معاونت توسعه ورزش ،نجاتبخش حراست اداره کل ،مهرابی سرپرست گروه ورزش بانوان اداره کل ،حاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل ،عباسی رئیس هیات نابینایان و کم بینایان استان ،معصومی دبیر هیات و بردیان نایب رئیسان و جمعی از قهرمانان و ورزشکاران این هیات برگزار شد ،محل دفتر هیات نابینایان و کم بینایان استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل عباسی ،رئیس هیات نابینایان و کم بینایان کهگیلویه وبویراحمد دراین آئین ضمن تبریک ایام هفته ی تربیت بدنی و ورزش ،از حمایت های مدیر کل ،معاونین در توسعه و حمایت این هیات و واگذاری زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی برای تمرینات ورزشکاران تقدیر و از درخشش و کسب مقام های ورزشکاران و قهرمان این هیات در میادین ورزشی سخن گفت .

عباس شجاعی فر ،معاونت توسعه ورزش اداره کل ضمن تشکر از علوی مدیرکل در ایجاد و راه اندازی و توسعه هیات ها در سطح استان ،بر استفاده بهینه از تجهیزات و امکانات در این هیات تاکید و گفت :ظرفیت پتانسیل ورزشکاران و قهرمانان استان در هیات زمینه رشد و ارتقای هیات نابینایان و کم بینایان استان در کشور شده است و ما شاهد ظهور و درخشش ورزشکاران یان رشته در میادین کشوری و بین المللی هستیم.

علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تبریک هفته ی تربیت بدنی و ورزش گفت :از روند کار و وضعیت موجود این هیات از زمان تصدی عباسی و کادر هیات ابراز رضایت داریم و امیدواریم با بهره گیری از ظرفیت های موجود و بالقوه ورزشکارانی همچون سامان پاکباز شاهد کسب سکوهای قهرمانی وبین المللی در میادین کشوری و جهانی باشیم.

در این آئین از تعدادی از قهرمان این هیات که درمیادین کشوری صاحب عنوان ومقام شدن با اهدا لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد .

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افتتاح هیات نابینایان و کم بینایان استان استان کهگیلویه وبویراحمد علوی مدیر دفتر هیات اداره کل مدیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اسماعیل هنیه با رهبر انقلاب

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار و گفت‌وگو کرد.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز برای دیدار و گفتگو با مقامات ایران وارد تهران شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بخشی از درآمد معدنی در یزد به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • بخشی از درآمد معدنی در استان به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • رشد ۲۸ درصدی ورزشکاران سازمان یافته حوزه بانوان در آذربایجان‌غربی
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با قالیباف
  • رئیس دفتر سیاسی حماس با قالیباف دیدار کرد
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • دیدار اسماعیل هنیه با رهبر انقلاب
  • مردان آهنین و ثبت آمار بالای بیننده در تلوبیون