Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@19:50:05 GMT

رکورد جدید مبتلایان کرونا در جهان

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۹۱۵۱

شمار مبتلایان و قربانیان کووید ۱۹ در جهان به رقم بی سابقه‌ای رسید. ناطقان: شمار مبتلایان و قربانیان به ویروس کرونا در جهان به رکورد جدیدی رسید.


بر اساس اعلام پایگاه اینترنتی ورلد مترز، شمار مبتلایان به ویروس کرونا (بیماری کووید ۱۹) در جهان به ۴۰ میلیون و ۶۰۱ هزار و ۱۰۴ نفر افزایش یافته است. از این میان، بیش از یک میلیون و ۱۲۲ هزار تن جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در فهرست کشورهای با بیشترین تعداد مبتلایان و جان باختگان بر اثر ابتلا به کرونا، آمریکا با ۸ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۱۲۵ نفر مبتلا و ۲۲۵ هزار و ۱۷۴ فوتی، در صدر جدول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل، روسیه، اسپانیا، آرژانتین، کلمبیا، فرانسه، پرو‏‏، مکزیک، انگلیس و آفریقای جنوبی به ترتیب در رتبه‌های دوم تا دوازدهم قرار دارند. منبع: مشرق برچسب ها: رکورد جدید ، مبتلایان ، کرونا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رکورد جدید مبتلایان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب

آفتاب‌‌نیوز :

به طور کلی باید بدانید که کافئین باعث خشک شدن بدن می‌شود و چربی را از بین می‌برد و از آنجایی که قهوه بالاترین میزان کافئین را دارد، مصرف مداوم و روزانه قهوه باعث خشک شدن قلب دوم بدن یعنی کبد می‌شود؛ به همین دلیل عده زیادی برای از بین بردن کبد چرب خود شروع به مصرف قهوه می‌کنند.

بعد از مصرف قهوه کبد می‌تواند متابولیسم تخلیه و سوزاندن چربی را شروع کند. برای کبد چرب تنها پیشنهاد می‌شود که یک ساعت پیش از خواب شب خورده نشود و به جز این مورد، نکته دیگری در این اساس وجود ندارد.

از مضرات خوردن قهوه در شب می‌توان به بهم ریختگی ساعت خواب، بهم ریختگی نظم ترشح هورمن و اختلال در کارکرد غده هیپوفیز اشاره کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • تسلیحات، واجب تر از نان شب / هزینه های تسلیحاتی جهان به 2.5 تریلیون دلار رسید / هزینه های تسلیحاتی در سطج جهانی رکورد زد
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • فروش خودروهای الکتریکی و هیبریدی در ۲۰۲۴ رکورد خواهد زد
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!