Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بنا بر درخواست ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا و موافقت کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، محدودیت‌های جدید کرونایی به مدت یک هفته در سراسر استان سمنان اجرایی می‌شود.‌

نخستین بخش از محدودیت‌های جدید کرونایی در استان سمنان شامل دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه‌روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌هاست و فعالیت حضوری در این مراکز در مدت اعلام‌شده ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس فعالیت تمامی استخرهای سرپوشیده، سینماها، سالن‌های تئاتر و مراکز مشابه، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلی ها نیز در تاریخ اعلام‌شده هیچ‌گونه فعالیتی نداشته و تعطیل هستند.

با هدف کاهش ابتلا و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ممنوع بوده و همچنین باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد ازجمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه نیز حق فعالیت نخواهند داشت.

در مدت ذکرشده تمامی کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها، چایخانه‌ها، باغ‌وحش و شهربازی‌ها و نیز مراکز تفریحی آبی و باشگاه‌های بدن‌سازی و استخرهای سرپوشیده تعطیل و نماز جمعه نیز در هیچ‌یک از شهرهای استان برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا استان سمنان مدیریت محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد / اعمال از هفته آینده

آفتاب‌‌نیوز :

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: هدف اصلی از افزایش جرایم بازدارندگی است بر اساس ماده ۲۸ رسیدگی به تخلفات پلیس باید هر ساله نسبت به افزایش مبلغ جرایم اقدام کند که به دلایل مختلف در ۶ سال گذشته اتفاق نیفتاده و اثر بازدارنده را از دست داده بود.

وی افزود: از سال ۸۵ تا ۹۶ با یک روند کاهشی تصادفات مواجه بودیم، ولی مجدداً از ۹۷ تا کنون شاهد روند صعودی بودیم.

سردار حسینی گفت: یکی از دلایل وقوع تصادفات عمل انسانی است راننده به قوانین و مقررات توجه نمی‌کند و با تخلف جان خودش و دیگران را به خطر می‌اندازد.

وی ادامه داد: با توجه به عدد کل تخلفات و تصادفات که تحلیل کردیم بالای ۸۰ درصد از تخلفات حادثه ساز تصادفاتی هستند که منجر به فوت و جرح شدند.

سردار حسینی درباره میزان افزایش جرایم گفت: بخشی از جرایم که خطر بیشتری دارند ۴ تا ۵ برابر افزایش به عنوان مثال جریمه سرعت غیر مجاز ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان می‌شود همچنین رانندگی در حالت مستی و استفاده از مواد روان گران ۲ میلیون ۷۰۰ هزار تومان پیش بینی شده است.

وی در پایان گفت: نگاه پلیس و دستگاه متولی بازدارندگی است و ان شاءالله تا ۱۰ یا ۱۵ روز آینده به محض ابلاغ اجرایی می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد / اعمال از هفته آینده
  • جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده
  • ماندگاری هوای سرد در استان سمنان تا پایان هفته
  • ماندگاری هوای سرد در سمنان تا پایان هفته
  • وضعیت وخیم ترافیکی در آزادراه تهران - شمال؛ محدودیت اعمال شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال
  • اعمال محدودیت تردد در بزرگراه شهید باقری برای ۵ روز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در محور‌های شمالی البرز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای شمالی البرز