Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود نیک‌تاج صبح سه‌شنبه در نشست با مسئولان شهرستان تنگستان اظهار داشت: توزیع نفت سفید و گاز مایع مورد نیاز خانوارها با استفاده از بستر بانکی و به صورت الکترونیک انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع نقش بسیار مهمی در تسهیل در دسترسی مردم به گاز مایع دارد و این طرح در استان بوشهر به صورت مطلوبی در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر افزود: باید اطلاعات همه افراد سرپرست خانوارهای فاقد گاز طبیعی در سامانه مذکور ثبت شود تا برای دریافت سهمیه خود با مشکل مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه تأمین سوخت مصرف‌کنندگان واقعی یکی از رسالت‌های اصلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است، یادآور شد: هدف از اجرای این طرح، مدیریت و ساماندهی توزیع این فرآورده است.

فرماندار تنگستان نیز در این نشست خواستار تسهیل در روند الکترونیکی شدن اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در شهرستان تنگستان شد.

عبدالحسن رفیعی پور ضمن تشکر از ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اجرای این طرح در تنگستان افزود: با توجه به اینکه ۷۰ درصد جمعیت شهرستان روستایی و بیشتر این جمعیت نیز اقدامی در جهت اشتراک پذیری گاز خانگی نکرده‌اند و سال‌های گذشته با مشکل تأمین سوخت نفت سفید و گاز مایع در فصل زمستان مواجه می‌شدند با اجرای طرح الکترونیکی نفت سفید و گاز مایع این مشکل رفع و رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت.

کد خبر 5052342

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر گاز مایع سیلندر گاز شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی تنگستان ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد اربعین 99 گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی اربعین حسینی کرمانشاه مراسم عزاداری نفت سفید و گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر از موافقت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با مرخصی ۱۷۱ نفر از زندانیان تحت مراقبت پابند الکترونیک استان بوشهر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر عصر امروز از زندان سما بوشهر بازدید کرد.

عمار شهنیایی که به همراه سبحانی‌نیا قاضی ناظر زندان از قسمت پایش و رصد زندانیان تحت مراقبت پابند الکترونیک بازدید می‌کرد بر توجه به استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: استفاده از پابند‌های الکترونیکی، مجازات‌های جایگزین حبس و تخفیفات ارفاقی در اولویت برنامه دستگاه قضایی قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر اضافه کرد: سرکشی از زندان‌ها و بررسی مطالبات مددجویان در برنامه کاری قضات و مسئولان دادگاه‌ها در شهرستان‌های استان بوشهر قرار دارد و از ظرفیت‌های مختلف برای حبس‌زدایی استفاده می‌شود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات خانواده‌های زندانیان در اولویت برنامه‌ها است افزود: از ظرفیت‌های مختلف در رسیدگی به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند در کاهش آسیب‌های اجتماعی این خانواده‌ها با همکاری خیرین استفاده می‌شود.

سید محتشم حسینی اضافه کرد: به منظور رفاه حال خانواده‌های زندانیان و کاهش جمعیت کیفری، دستگاه قضایی استان بوشهر اقدامات مهم و قابل توجهی در برنامه قرار داده است.

وی بیان کرد: در بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر از زندان سما، با مرخصی 171 نفر از زندانیان تحت مراقبت پابند الکترونیک استان بوشهر موافقت شد.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • سهمیه نفت سفید برای خانوار‌های روستایی خراسان‌شمالی شارژ شد
  • کلات مند اثری حیرت‌انگیز در دل کوه‌های دشتی مقصد گردشگران استان بوشهر
  • مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر
  • برگزاری ۶۹ مزایده الکترونیکی در خراسان جنوبی
  • فضای تعامل و همدلی در شهرستان دشتی تقویت می‌شود
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز وارد استان بوشهر شده و در حال توزیع است
  • پرداخت ۲۱۰۰ میلیارد ریال به طرح فجرانه در استان بوشهر
  • مشکلات اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در کردستان
  • توزیع بیش از ۳ میلیون شناسنامه الکترونیکی در افغانستان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر صحت عملکرد نازل‌های سوخت در یزد