Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد پنجعلی تاکید کرد پرسپولیس به تعهداتی که به انصاری و ربیع‌ خواه دارد عمل می کند

محمد پنجعلی مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس، در خصوص جدایی محسن ربیع خواه و محمد انصاری در از جمع سرخپوشان و شرایط باشگاه پرسپولیس در آستانه شروع لیگ بیستم، توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش طرفداری، محمد پنجعلی در مورد نحوه جدایی محمد انصاری و محسن ربیع‌ خواه از پرسپولیس و اینکه شأن این دو بازیکن به خوبی رعایت نشد، به فارس گفت:

من روز یکشنبه انصاری و ربیع ‌خواه را در باشگاه دیدم و با آنها صحبت کردم هر دوی آنها رفتاری حرفه ‌ای داشتند و به خود من گفتند این نظر کادر فنی بوده که ما در تیم نباشیم و به آن احترام می ‌گذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنجعلی افزود:

انصاری و ربیع‌ خواه برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیدند و بازیکنان فداکاری هم بودند و حتی در تیم مصدوم شدند و صدمه خوردند اما به هر حال این شرایط فوتبال است و باید تیم با بازیکنانی باشد که بتوانند کار کنند. هرچند اعتقاد دارم باشگاه باید به تعهداتش نسبت به این دو عمل کند که قطعاً هم چنین کاری انجام خواهد داد. همانطور که در مورد بازیکنان خارجی باشگاه به تعهدات خود عمل می ‌کند.

مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه بهتر نبود این دو بازیکن مثل سوارز از بارسلونا جدا می شدند، تصریح کرد:

باشگاه به این دو بازیکن بی ‌احترامی نکرد اما شرایطی که برای باشگاه ایجاد شده بسیار ناجور است. پرداخت بدهی برانکو کار سنگینی بود. از سویی دیگر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات همه ارکان باشگاه را درگیر کرد حتی ما اکنون در تیم‌های پایه هم نمی ‌توانیم بازیکن جذب کنیم. امیدواریم پنجره نقل و انتقالات باز شود تا بتوانیم برای تیم‌ های امید و جوانان پرسپولیس بازیکن جذب کنیم. به هر حال باشگاه به AFC نامه زده و خواستار باز شدن پنجره نقل و انتقالات شده است. در حال حاضر بخش اعظم پول برانکو را داده ‌ایم و ان‌ شاالله پنجره نقل و انتقالات هم باز خواهد شد. 

مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد:

در گذشته آپشن‌ های عجیب و غریبی هم در قراردادهای بازیکنان لحاظ شده بود و قراردادهای آنها را خیلی گران کرد و برخی از آپشن‌ ها به خصوص در قرارداد خارجی‌ ها عجیب و غریب بود همه اینها باعث شد پرسپولیس درگیری شرایط بحرانی شود البته از این بحران عبور خواهیم کرد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نقل و انتقالات انصاری و ربیع محمد پنجعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی

به گزارش همشهری آنلاین، محمد محبی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف از سوی سازمان لیگ برتر روسیه به عنوان یکی از ۱۰۰ نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال این مسابقات معرفی شد.

ماه آینده در نظرسنجی از خبرنگاران ورزشی، ۳۰ بازیکن برتر به مرحله دوم انتخاب بازیکن سال لیگ برتر روسیه راه می‌یابند. بهترین بازیکنان ماه مسابقات نیز به صورت خودکار در این مرحله حضور خواهند داشت که محمد محبی یکی از آنها است.

محبی پیش از این به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس لیگ برتر فوتبال روسیه انتخاب شده بود.

کد خبر 846541 برچسب‌ها ویژه ورزشی روسیه فوتبال

دیگر خبرها

  • بروید به سلامت، فراموش نمی‌کنیم!
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • روانخواه 52 بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخواند
  • محکومیت ۸۰۰ میلیونی پرسپولیس توسط بازیکن مورد علاقه نکونام
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)