Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم بسکتبال کردستان گفت: در صورتی که نتوانیم در لیگ شرکت کنیم به طور قطع یک نسل از بسکتبال استان از‌ بین می‌رود و تا چندین سال آینده بسکتبالی در کردستان وجود نخواهد داشت.

دیلان حیدری در گفت‌وگو با میزان، درباره انتظار از مسئولان استان کردستان برای حضور در لیگ برتر بسکتبال، اظهار داشت: انتظار ما بازیکنان بسکتبال به عنوان پرطرفدارترین و رشته اول ورزشی استان کردستان این است که از این رشته به خوبی حمایت کنند و به وعده‌هایی که می‌دهند عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همانطور که موقع انتخابات ما از نماینده شهر حمایت کردیم و در همان زمان وی ‌نیز قول حمایت از بسکتبال را به ما داد، باید دِینِ خودش را ادا کند، اما الان که نماینده مجلس شده‌ همه چیز تغییر کرده و دیگر ما را نمی‌شناسد. متأسفانه او حرف‌های خودش را یادش رفته و تلاشی نمی‌کند تا به وعده‌هایی که داده جامه عمل بپوشاند و مدام دارد ما را سرکار می‌گذارد. اگر فتحی به عنوان یک نماینده نتواند از رشته بسکتبال که خودش قول داده، حمایت کند به نظرم دیگر انتظاری نیست که بتواند مشکلات دیگر شهر را حل کند.

بازیکن تیم بسکتبال کردستان گفت: به نظر من سیاست ورزشی که در کشور حاکم است باعث شده که از بسکتبال استان کردستان چشم پوشی شود در صورتی که هیچگاه نباید سیاست را قاطی ورزش کرد. بهتر است فدراسيون با ديد بازتر و ويژه تیم ما را دريايد، نه اینکه با كم لطفی خواستار حذف شدن تیم ما باشد. پيشينه اين رشته در استان کردستان مشخص است و لازم به يادآوری نيست و آنها باید مشتاق حضور ما در لیگ باشند، زیرا استان کردستان همیشه بازیکنان خوبی تحویل بسکتبال کشور داده است.

حیدری تصریح کرد: در صورتی که نتوانیم در لیگ شرکت کنیم به طور قطع یک نسل از بسکتبال استان از‌ بین می‌رود و تا چندین سال آینده بسکتبالی در کردستان وجود نخواهد داشت و شاید این بازیکنان کاملاً ورزش را رها کنند و به زندگی و کار خود برگردند و به مهره‌ها و استعدادهای سوخته ورزشی تبدیل شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من‌ هیچ‌ مانعی نمی‌بینم که فتحی علاقه‌ای به حضور در ورزش نداشته باشد هر چند که همه چیز فراهم شده بود؛ هم از نظر مالی و هم از نظر فنی آماده بود که ما شروع به تمرین کنیم و در لیگ برتر حضور داشته باشیم، اما خیلی زود همه چیز عوض شد و فتحی از تصمیمات خودش عقب کشید و از ما حمایت نکرد.

بیشتر بخوانید: احمدیان: از سال گذشته هیچ پولی دریافت نکرده‌ایم/ ۵ ماه است پیگیریم، اما هیچ جوابی نگرفتیم

انتهای پیام/

برچسب ها: دیلان حیدری لیگ بسکتبال بسکتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسکتبال لیگ بسکتبال بسکتبال استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است

طرفداری| مدیرعامل تراکتور درباره آخرین اقدامات این باشگاه برای انتخاب جانشین پاکو خمز توضیح داد.

هوشنگ نصیرزادهدرباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد:

ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌مان یحیی گل محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد:

ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمز بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت تراکتور به ایسنا گفت:

مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل محمدی مخالف هستند، بیان کرد:

این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) عنوان کرد:

این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجددا زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست/ در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • ایجاد تشکل‌های تخصصی صنایع‌دستی در کردستان/ هنرمندان صنعتگر حمایت می‌شوند
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • بسکتبال NBA | مصاف های تکراری اما همیشه جذاب
  • عمق فاجعه است که این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • عمق فاجعه است که این بازکین در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند