Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، رئال مادرید پس از 40 سال هیچ خریدی در تابستان انجام نداد. دلیل اینکار نیز این بود که سران باشگاه رئال می‌خواستند ضمن حفظ بودجه در دوران اقتصاد آشفته کرونایی، برای تابستان 2021 سرمایه‌گذاری کنند.

حتی گزارشی نیز در خصوص انقلاب فرانسوی در رئال مادرید منتشر شد که می‌توانید در اینجا بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال مادرید می‌خواهد در تابستان 2021 چند ستاره بزرگ را به خدمت گیرد. کیلیان ام‌باپه، ارلینگ هالند و ادواردو کاماوینگا از مهمترین آنها به شمار می‌روند.

اکنون رسانه اسپانیایی ABC Deportes گزارش داده که خود «ارلینگ هالند» نیز علاقه دارد تا به جمع بازیکنان زیدان اضافه شود.

این رسانه مدعی شد که هالند از بین رئال و منچستریونایتد، مادرید را انتخاب می‌کند. او اکنون در باشگاه دورتموند توپ می‌زند و پس از جدایی قصد دارد راهی لالیگا شود.

ABC Deportes گزارش داد که اودگارد یک فاکتور بزرگ در تصمیم هالند است. آن‌ها رابطه بسیار خوبی با هم دارند و هر دو در تیم ملی نروژ با هم بازی می‌کنند.

به همین علت ABC Deportes گزارش داده که توافق رئال و دورتموند بر سر این بازیکن راحت‌تر صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هالند رئال مادرید منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به پیشنهاد پیکه: ستاره سابق رئال به فوتبال برگشت

به گزارش "ورزش سه"، کینگزکاپ بار دیگر دنیای فوتبال را با بمب دیگری غافلگیر کرد. اگر تا به امروز این رقابت نیمار، زلاتان ابراهیموویچ، ماریو گوتزه و ستارگان دیگری را داشت، چهره جدیدی که قرار است به این پروژه بپیوندد، ادن هازارد نام دارد.

قرار است هازارد این کار را به همراه سلین دپت، سازنده محتوا و پربازدیدترین یوتیوبر سال 2023 انجام دهد. دپت چهره مطرحی در یوتیوب است که در کمتر از یک سال کانال او بیش از 25 میلیون مخاطب جذب کرده است.

هازارد در اکتبر گذشته پس از پایان همکاری با رئال مادرید، کفش‌هایش را آویخت، باشگاهی که مصدومیت به او اجازه نمی‌داد تا تمام پتانسیل خود را در آن به کار بگیرد. هازارد پیش از انتقال به رئال مادرید در چلسی روزهای درخشانی داشت.

قدرت، شوت‌زنی، دریبل‌زنی و حرکات جذاب او مطمئناً تماشاگران رویدادی را که از 26 می تا 8 ژوئن در مکزیک برگزار می‌شود، تحت تأثیر قرار می‌دهد. ایده برگزاری کینگزکاپ متعلق به جرارد پیکه، کایپتان سابق بارسلونا، است که قبل از آن کینگرلیگ را در اسپانیا راه‌اندازی کرده بود.

دیگر خبرها

  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • اشک‌ های ستاره رئال مادرید به خاطر توهین‌ های نژاد پرستانه (فیلم)
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • جو مثبت رختکن رئال مادرید؛ کهکشانی‌ها برای استقبال از کیلیان ام باپه لحظه‌شماری می‌کنند
  • به پیشنهاد پیکه: ستاره سابق رئال به فوتبال برگشت
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵
  • ارلینگ هالند، رویای بارسلونا و خوان لاپورتا در تابستان 2025
  • خانواده ستاره سابق رئال مادرید به مرگ تهدید شدند
  • اتهام رسانه فرانسوی به کیلیان امباپه و ستاره رئال