Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@07:50:03 GMT

یاوه‌گویی وزیر خزانه داری آمریکا علیه ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۹۳۰۷

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز به نقل از پایگاه خبری «روسیا الیوم»، «استیو منوشین» وزیر خزانه‌د‌اری آمریکا، در امارات ضمن تمجید از سیاست‌های «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به اتهام‌زنی علیه ایران پرداخت.

وزیرخزانه‌داری آمریکا گفت: «توافق میان امارات و اسرائیل توانایی مقابله با فعالیت‌های ایران را فراهم می‌کند آن هم در زمانی که رئیس جمهور دونالد ترامپ برای ایجاد ثبات در منطقه تلاش می‌کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منوشین در ادامه با ادعای اینکه توافق میان ابوظبی و تل‌آویو برای دو طرف منعفت به همراه خواهد داشت،‌ گفت که واشنگتن چشم انتظار همکاری با ابوظبی و تل‌آویو است.

این اظهارات در حالی است منابع خبری، امروز، گزارش دادند که قرار است اولین هیأت رسمی امارات وارد تل‌آویو شود.

شبکه «سی.ان.ان» نیز با پوشش بخشی از اظهارات وزیر خزانه‌اری آمریکا گزارش داد که منوشین با اشاره به توافق صلح میان ابوظبی و تل‌آویو گفته است که این توافق آنها را قادر خواهد ساخت در مقابل آنچه نفوذ بد ایران خواهد شده است،‌ به صورت متحد ایستادگی کنند.

این اظهارات پس از آن است که امارات و بحرین اخیرا با وساطت دونالد ترامپ عادی‌سازی کامل روابط خود را با رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند.

 

فارس

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: وزیر خزانه داری ابوظبی ایران تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد | جزئیات رویترز از اسامی افراد و شرکت های تحریم شده | تحریم ها در چه حوزه ای است؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، رویترز نوشت: وزارت خزانه داری و وزارت امور خارجه اعلام کردند که دولت ایالات متحده روز سه شنبه اتهامات جنایی و تحریمی را علیه چهار ایرانی علنی کرده است. طبق این اعلامیه این افراد به دلیل یک کمپین سایبری که چندین شرکت آمریکایی را هدف قرار داد تحریم شده‌اند.

طبق ادعای وزارت دادگستری آمریکا تحریم هایی علیه دو شرکت مهرسام اندیشه ساز نیک و داده افزار آرمان اعلام شد که به گفته وزارت خزانه داری متهمان حمله سایبری به آمریکا را به کار گرفته بودند.

دادستان های فدرال در منهتن گفتند که اهداف شرکت ها عمدتاً پیمانکاران دفاعی بودند که به اطلاعات طبقه بندی شده دسترسی داشتند، در حالی که سایر اهداف شامل یک شرکت حسابداری مستقر در نیویورک و شرکت گردشگری مستقر در نیویورک بود.

مریک گارلند، دادستان کل آمریکا در بیانیه‌ای مدعی شد: «فعالیت‌های ناشی از اقدامات ایران تهدیدی جدی برای امنیت ملی و ثبات اقتصادی آمریکا است». به گفته دادستان، متهمان حسین هارونی، رضا کاظمی فر، علیرضا نسب و کمیل سلمانی کمتر از ۳۰ سال داشته و اکنون آزاد هستند.

کد خبر 846880 منبع: شفقنا برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه تحریم

دیگر خبرها

  • آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد | جزئیات رویترز از اسامی افراد و شرکت های تحریم شده | تحریم ها در چه حوزه ای است؟
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • یاوه‌گویی وزیر دفاع فرانسه علیه ایران
  • ایرلند: تل آویو جنگ در غزه را متوقف کند!
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی