Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مازنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره اظهارات نماینده مردم قم علیه رییس جمهوری، با بیان اینکه نقد باید عالمانه و منصفانه باشد، گفت: نقد عالمانه آن است که ابعاد مختلف موضوع مورد سنجش قرار گیرد و جنبه‌های مثبت و منفی آن بیان شود و نقد منصفانه هم آن است که عوامل تاثیرگذار در وضعیت فعلی کشور شناسایی و سهم هر عامل تعیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مجلس دهم با بیان اینکه برخی از نمایندگان مجلس از دایره نقد عالمانه و منصفانه به دولت خارج شده‌اند، مهمترین تبعات این رفتار را باز شدن باب توهین به مقام‌ها عنوان کرد.

مازنی با بیان اینکه باید از چنین رفتارهایی پرهیز کرد چون حد یقف ندارد و دامن همه را خواهد گرفت، منتسب کردن مسوولیت همه مشکلات به دولت را بی‌انصافی دانست.

وی، درباره سفرهای استانی رییس مجلس اظهار داشت: گفته می شود سفر و برنامه‌های رییس مجلس یازدهم در راستای انجام وظایف نظارتی او است البته می‌تواند چنین باشد اما اکنون که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم و او هم احتمالا نامزدی می‌شود این رفتار دارای شائبه سیاسی است.

عضو فراکسیون امید مجلس دهم یادآور شد: در عصر ارتباطات برای نظارت می‌شود از امکانات ارتباطی مدرن استفاده کرد و همچنین از اطلاعات نمایندگان بهره گرفت.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف مجلس یازدهم احمد مازنی دولت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی پروندهٔ خبری شکل گیری مجلس یازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف مجلس یازدهم احمد مازنی دولت حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف مجلس یازدهم احمد مازنی دولت حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد

به گزارش «تابناک»، مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آخرین جلسه مجلس یازدهم چهارشنبه دوم خردادماه برگزار می شود که این روز اختتامیه مجلس یازدهم خواهد بود.

وی همچنین اظهار کرد: شروع به کار مجلس دوازدهم دوشنبه هفتم خردادماه است که در همان روز مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم براساس پروتکل‌ها و مدارک مندرج در آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم
  • دلیل طرح سوال از وزیر کار نحوه افزایش حقوق کارگران است
  • دایره شوم تولید تورم و پیامدهای آن
  • مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم ۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • زمان برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد
  • حمله عجیب دولت به نمایندگان مجلس بعد از انتقادات به قیمت دلار و سکه
  • سناتور آمریکایی: دولت بایدن درگیری با ایران را خط قرمز بداند
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم باید قبل از اتمام کار مجلس یازدهم به سرانجام برسد