Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی صوفی وزیر تعاون دولت اصلاحات در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به صحبت‌های عارف مبنی بر لزوم عذر خواهی اصلاح طلبان از مردم به سبب عملکرد دولت روحانی، گفت: طبعا به سبب خلف وعده‌های روحانی و نارضایتی که در بین مردم به وجود آمده به آبروی تمام حامیان روحانی لطمه وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اصلاح طلبان به سبب عملکرد قابل قبول روحانی در دوره اولش، در دور دوم هم بدون تضمین از او حمایت کردند و روحانی هم تمام قید و شرط‌هایی را که در دوره اول رعایت می‌کرد در این دوره زیر پا گذاشت و اعتبارش هم نزد مردم پایان یافت.

صوفی افزود: مردم از اقدامات داخلی و اقدامات خارجی دولت روحانی ناراضی هستند، کمااینکه خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های سنگین و شکننده آمریکا هم دست به دست هم داده تا ما یک وضعیت نا به سامان را در کشور تجربه کنیم؛ متاسفانه به نظر می‌رسد که رضایت مردم دیگر برای روحانی اهمیتی ندارد، اما اصلاح طلبان اینگونه نیستند و تمام سرمایه‌شان مردم هستند.

بیشتر بخوانید

آیا خاتمیِ دوم وارد بازی انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ می‌شود؟ آقای دکتر؛ جدیدترین گزینه ریاست جمهوری ۱۴۰۰

وزیر تعاون دولت اصلاحات گفت: متاسفانه روحانی ضربه سختی به اعتبار جریان اصلاحات وارد کرده و از همین رو عارف این صحبت را مطرح کرده است، اما بعید می‌دانم روحانی اهل عذرخواهی و یا اصلا پشیمان باشد، اگرچه طرح این موضوع از سوی عارف هم خود امری قابل توجه است، زیرا خود او هم باید در قبال اقداماتش در مجلس دهم عذرخواهی کند.

دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات اضافه کرد: آقای عارف الان درصدد شرکت در انتخابات است و از همین رو صحبت‌هایش هم شائبه تبلیغات انتخاباتی دارد، کمااینکه الان در موقعیت اجرایی نظیر مجلس قرار نداشته تا به این وسیله ثابت کند که صحبت‌هایش به سبب تبلیغات انتخاباتی نیست؛ از همین رو صحبت‌هایش بیشتر بار تبلیغاتی دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصلاح طلبان انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباس عراقچی: هم اکنون، زمان استفاده از موشک‌های دیپلماتیک است/ مذاکرات سیاسی، نقد کننده دست آوردهای میدانی است

به گزارش جماران؛ عباس عراقچی، دبیر شورای راهبردی سیاست خارجی و معاون سابق وزارت خارجه؛ در نشست مجازی کلاب کافه خبر در اسپیس ایکس گفت: در حال حاضر و پس از فروکش کردن تنش ایران و اسراییل، پس از حمله به کنسولگری، زمان استفاده از ابزار سیاسی و دیپلماسی و به تعبیری موشک های دیپلماتیک برای تثبیت قدرت ایران است. مذاکرات سیاسی دست آوردهای میدانی را نقد می کند. هیچ مذاکره سیاسی بدون اتکا به مولفه های قدرت صورت نمی گیرد و به جایی هم نمیرسیم.

عراقچی گفت: باید پس از زدن ضربه نظامی وارد میدان سیاسی و امتیازگیری میشدیم و الان وقت ورود به میدان سیاسی و دیپلماسی است

وی در پاسخ به سوالی در این باره که آیا پس از حمله اسراییل به کنسولگری، ایران، صرفنظر کردن از تقابل را به توقف حمله به غزه کرده بود، خاطرنشان کرد:  از پشت صحنه خبر ندارم و اطلاعات من فقط رسانه ای است. اما درخواستی از طرف ایران قطعا وجود نداشته که توقف حمله به غزه  در مقابل عدم حمله ما اتفاق بیفتد.

این حرف ها بخشی از همان جنگ های روانی و رسانه ای است که آنان انجام دادند تا مانع حمله ایران شوند که موفق نشدند.

باز هم تاکید می کنم، مذاکرات سیاسی دست آوردهای میدانی را نقد می کند. هیچ مذاکره سیاسی بدون اتکا به مولفه های قدرت صورت نمی گیرد و به جایی هم نمیرسیم.

باید پس از زدن ضربه نظامی وارد میدان سیاسی و امتیازگیری میشدیم و الان وقت ورود به میدان سیاسی و دیپلماسی است

دیگر خبرها

  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • صدر جدول طلایی شد
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • عباس عراقچی: هم اکنون، زمان استفاده از موشک‌های دیپلماتیک است/ مذاکرات سیاسی، نقد کننده دست آوردهای میدانی است
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی
  • ۳۷ ضربه چاقو، مدیر عامل شرکت را از پای درآورد/ قتل به خاطر ۸ میلیارد ریال