Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@23:20:58 GMT

ساری، گزینه جدی سرمربیگری فیورنتینا

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۹۴۱۷

ساری، گزینه جدی سرمربیگری فیورنتینا

سرمربی پیشین یوونتوس کاندیدای نشستن روی نیمکت مربیگری بنفش‌پوشان فلورانس است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری که در پی اخراج از سمت سرمربیگری یوونتوس دیگر هدایت تیمی را برعهده نداشته، ممکن است هدایت یک تیم از سری A ایتالیا را برعهده بگیرد. بر اساس گزارش پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا؛ سرمربی پیشین تیم‌های ناپولی و چلسی گزینه سرمربیگری تیم فوتبال فیورنتینا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس ادعای این سایت ایتالیایی، ساری 61 ساله گزینه جانشینی جوزپه یاکینی در فیورنتینا در صورت قطع همکاری این باشگاه ایتالیایی با سرمربی خود است. ساری که فصل گذشته یوونتوس را به عنوان قهرمانی سری A رساند، پس از حذف این تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با قبول شکست مقابل لیون، از سمت سرمربیگری بانوی پیر اخراج شد.

پیرلو: یوونتوس آماده ریسک‌پذیری است/ مطمئنم دوباره به اوج برمی‌گردیم

فیورنتینا شروع خوبی در فصل جدید سری A ایتالیا نداشته و در 4 بازی ابتدایی خود یک برد، یک تساوی و 2 شکست را تجربه کرده و در حال حاضر با 4 امتیاز در رده دوازدهم جدول 20 تیمی این رقابت‌هاست.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیورنتینا مائوریتزیو ساری سری A یوونتوس فیورنتینا مائوریتزیو ساری سری A یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!

حذف در لیگ قهرمانان به دست پاری سن ژرمن باید تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی سرمربی تیم اصلی فصل آینده بارسا خواهد بود را تسریع بخشد. 

فعلا در بارسا تمرکز روی بازی هفته بعد برابر رئال است، چون یک پیروزی باعث می‌شود که بارسا به پنج امتیازی صدرنشین برسد و رقابت قهرمانی داغ شود. هر چیزی غیر از پیروزی به معنای خداحافظی با لیگ است. فصل برای مردان ژاوی تمام می‌شود و باید هر چه زودتر مربی فصل بعد مشخص شود.

ژاوی ۲۷ ژانویه گذشته بعد از شکست برابر ویارئال اعلام کرد که در پایان فصل می‌رود و بار‌ها تکرار کرده که نظرش عوض نشده، اما چه کسی جانشین او می‌شود؟

اسپورت و آاس امروز نوشتند که دکو، مدیر ورزشی باشگاه، روی رافا مارکز اصرار دارد، اگرچه همه می‌دانند که نظر رئیس لاپورتا شرط اصلی است. فعلا همه چیز نشان می‌دهد که گزینه منتخب مدیریت ورزشی، مربی فعلی تیم دوم باشگاه، رافا مارکز، است. او در اوج مشکلات اقتصادی بارسا و به دلیل گران بودن گزینه‌های مربیگری مشهور دنیا، دست بالاتر را برای جانشینی ژاوی دارد و احتمالا لاپورتا در مورد ایده دکو نظر موافق را خواهد داد. 

منبع: ورزش سه

tags # بارسلونا سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • گزینه‌های نامدار و بزرگ برای سرمربیگری تراکتور!
  • نصرتی در دومین تجربه سرمربیگری تراکتور
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت دوم
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت اول
  • گزینه سابق ایران نزدیک به فتح بهترین لیگ جهان
  • جنگ سهمیه: آتالانتا و فیورنتینا، چشم و چراغ ایتالیا
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!
  • نیمکت خالیِ پرشور