Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود شفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۰ هزار شغل جدید در استان تهران ایجاد شده، که نشان دهنده تحقق بخش قابل قبولی از هدف گذاری ایجاد اشتغال در این استان است.

وی با اشاره به خسارات وارد شده به اشتغال در بخش گردشگری استان تهران با توجه به شیوع ویروس کرونا افزود: اما در بخش صنعتی و تولیدی شاهد رونق مناسبی بودیم و در این مدت حتی یک کارخانه یا واحد تولیدی تعطیل و یک نفر نیز بیکار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: در بسیاری از شهرک‌ها و واحدهای صنعتی درخواست‌هایی برای توسعه و نیز افزایش سرانه برق داریم، که نشان می‌دهد، اوضاع تولید در این واحدها مناسب است.

وی همچنین از بررسی فشرده و اجرایی اسناد توسعه استان با حضور و همراهی رؤسای کمیته‌های برنامه ریزی ۱۶ شهرستان استان تهران خبر داد و گفت: طی هفته‌های آتی مصوبات کمیته‌های برنامه ریزی شهرستان‌های استان تهران ابلاغ شده و در راستای مولد سازی دارایی‌های دولت و ظرفیت‌های فرمانداری‌ها طبق سند توسعه استان تهران گام برخواهیم داشت.

کد خبر 5052354

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود شفیعی سازمان برنامه و بودجه استان تهران واحدهای صنعتی ویروس کرونا بوشهر شیراز آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد اربعین 99 گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی اربعین حسینی کرمانشاه مراسم عزاداری استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از خروج گندم تولیدی استان و انتقال آن به سایر استان‌ها

وحید محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در آیین روز ملی گندم و نان گفت : با برنامه‌ریزی و تدابیر لازم می‌بایست شرایطی اتخاذ شود تا گندم تولیدی استان از مبادی خروجی خارج نشود و در اختیار مراکز خرید دولتی و خصوصی استان کرمانشاه قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت بازنگری در میزان ظرفیت کارخانه‌های آرد استان اضافه کرد: این موضوع در دستور کار کارگروه پایش آرد و نان استان قرار دارد و از مجاری مختلف در حال پیگیری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اهمیت تولید آرد کامل در استان یادآور شد: با همکاری خبازی‌ها و کارخانه‌های تولید آرد در حال انجام برنامه ریزی‌های لازم جهت تولید آرد کامل و نان سالم‌تر در استان هستیم.

محمدی ادامه داد: باید تلاش کنیم نان با کیفیت مطلوب در اختیار مردم قرار گیرد و مردم جهت تهیه نان در صف قرار نگیرند.

وی با تاکید بر امر بازرسی از نانوایی‌ها جهت رصد میدانی دستگاه‌های پخت نان افزود: پروسه تولید نان باید مطابق استاندارد‌های پذیرفته شده پیش برود.

کرمانشاه هفتمین استان کشور به لحاظ کیفیت نان

نماینده اتحادیه خبازی‌های شهر کرمانشاه با بیان اینکه برنامه ریزی برای استفاده از آرد کامل یا آرد طلایی در سطح خبازی‌های استان در حال انجام است گفت: در حال حاضر استان کرمانشاه به لحاظ کیفیت نان عرضه شده در خبازی‌ها رتبه هفتم را در بین سایر استان‌ها دارد.

فریبرز عزیزی افزود: در بحث رضایتمندی نیز سطح رضایت مندی مردم از خبازی‌ها در سطح استان ۷۷ درصد است.

وی یادآور شد: کسب رتبه هفتم در بین سایر استان‌ها با حذف جوش شیرین در پخت نان و ارتقای کیفیت آن در استان انجام شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان
  • جلوگیری از خروج گندم تولیدی استان و انتقال آن به سایر استان‌ها
  • تقویت دیپلماسی اقتصادی مازندران با کشور‌های همسایه