Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوحدی با تاکید بر اینکه همه مراکز تامین اجتماعی باید با بیمه دی قرارداد ببندند گفت: همه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد به استخدام دولت درمی‌آیند تا شاهد تحول جدی در جامعه ایثارگری باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سعید اوحدی» امروز(سه‌شنبه، ۲۹ مهر) در حاشیه سفر یکروزه خود به گیلان در دیدار با آیت الله«رسول فلاحتی» با اشاره به امضای تفاهم‌نامه جهت تامین مسکن ایثارگران گفت: امروز در دیدار با استاندار گیلان تفاهم‌نامه تامین زمین برای احداث هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ایثارگران گیلانی امضا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه در حوزه درمانی تقریبا تا ۲ماه گذشته مشکلات فراوانی داشتیم که موجب نارضایتی شده بود افزود: پرداخت بخشی از تعهدات سبب شده در حال حاضر پرداخت هزینه‌های درمانی اسناد مستقیم ایثارگران به‌روز شود.

 

وی با بیان اینکه دغدغه اصلی جانبازان ما ضعف خدمات‌دهی بیمه دی بود که در یک مقطع زمانی تامین اعتبار کند بود اعلام کرد: اکنون هزینه‌ها حداکثر در مدت ۴۸ ساعت  پرداخت می شود و تلاش برای رضایت ایثارگران از خدمات درمانی ادامه دارد.

 

اوحدی با تاکید بر اینکه همه خدمات باید در قالب بیمه دی قرار گیرد اضافه کرد: همه مراکز تامین اجتماعی باید با بیمه دی قرارداد ببندند و اگر این‌ کار را نکنند تخلف است.

 

وی با اعلام خبر خوبی از سوی فراکسیون شاهد و ایثارگر مجلس تصریح کرد: در مجلس یازدهم که به فرموده مقام معظم رهبری مجلس انقلابی هستند نمایندگان برای تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان شاهد و ایثارگر در مراکز دولتی شرایطی فراهم کرده‌اند که باید این مراحل طی شود.

 

رییس بنیاد شهید کشور اضافه کرد: در قانون ششم تاکید شده که همه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰درصد به استخدام دولت درآیند تا شاهد تحول جدی در جامعه ایثارگری باشیم.

 

وی در پایان به حوزه فرهنگی اشاره و خاطرنشان ساخت: در حوزه فرهنگی اقدامات جدی آغاز شده است و در هفته دفاع مقدس امسال در بنیاد شهید ۴۰ عنوان برنامه با چهار هزار اجرا در سراسر کشور داشتیم و برای اولین بار «لاله های سفید» را به یاد شهدای منا برگزار کردیم.

 

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیمه درمانی ایثارگران استخدام فرزندان شهدا جامعه ایثارگری کشور بیمه دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی

نشست مشترک مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استانداری خراسان رضوی و مشاور استاندار در امور ایثارگران صبح امروز سه شنبه چهارم اردیبهشت 1403 در محل این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی، حسین شرافتی در این نشست بر ضرورت نگاه ویژه به وضعیت خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و مدافعین حرم تیپ فاطمیون جامعه اتباع و مهاجرین خراسان رضوی تأکید نمود و بیان داشت ساماندهی این گروه از اتباع در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد.

وی با اشاره به در دستور کار بودن مستمر بازدید، سرکشی و تکریم خانواده های شهدا  و ایثارگران اتباع توسط این اداره کل، خاطر نشان ساخت: مطابق با سیاستهای راهبردی سازمان ملی مهاجرت طرحها و برنامه های مختلفی جهت رسیدگی و ساماندهی خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران اتباع و مهاجرین خارجی کشور تدوین و به مرحله اجرا رسیده است.

امیرالله شمقدری نیز در این نشست ضمن قدردانی از خدمات اداره کل امور اتباع و مهاجرین خراسان رضوی در قبال خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران اتباع و مهاجرین استان بر ضرورت ادامه روند خدمت صادقانه و بشردوستانه به ایشان تأکید نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • هشدار نارنجی در استان سمنان صادر شد/ بارش و برودت هوا
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا