Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@16:45:58 GMT

خلیلی: سرپرست باشگاه مثل بازیکن قرضی است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۹۵۳۲

خلیلی: سرپرست باشگاه مثل بازیکن قرضی است

محسن خلیلی بازیکن و سرپرست سابق پرسپولیس روز گذشته یکی از پیشکسوتان این باشگاه بود که به دیدار اعضای کمیسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی مجلس رفت.

به گزارش"ورزش سه" 10 نفر از پیشکسوتان و مدیران باشگاه پرسپولیس دیروز در جلسه ای در مجلس در ارتباط با شرایط و چالش های حال حاضر این باشگاه حضور پیدا کردند. محسن خلیلی بازیکن و سرپرست سابق این تیم هم یکی از پیشکسوتان بود و در این جلسه که البته نمایندگان وزارت ورزش در آن حضور نداشتند ، با نمایندگان مجلس به بحث و تبادل نظر پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلی که امروز در برنامه "چاپ اول" تلویزیون حضور پیدا کرده بود در رابطه با این جلسه گفت:"جلسه خوبی بود که فراکسیون ورزش مجلس ترتیب برگزاری آن را داده بود اما متاسفانه نمایندگان وزارت ورزش حضور پیدا نکردند. در این جلسه نمایندگان درد دل های پیشکسوتان پرسپولیس و همچنین توضیحات مدیرعامل و هیات مدیره درباره اتفاقات حدود یکسالی که کار می کنند شنیدند."


خلیلی افزود:" چالش های حال حاضر مسائلی چون آپشن ها و قراردادها و بدهی های تیم تیم بزرگ پرسپولیس است و تا ساختار باشگاه شکل درستی پیدا نکند حل نخواهد شد. مبحثی که خود من درباره آن صحبت کردم مدیریت پرسپولیس بود. چرا تیم بزرگی مثل پرسپولیس که 4 قهرمانی لیگ داخلی آورده و در چهارسال در دو فینال آسیایی و یک نیمه نهایی حضور داشته هنوز مدیرعامل ندارد و به صورت سرپرستی اداره می شود."


مهاجم سابق پرسپولیس افزود:" سرپرست مثل بازیکن قرضی است و نمی تواند در کارش آینده نگری و برنامه ریزی بلند مدت داشته باشد."


او درباره شرایط قراردادها و ماجرای جدایی بازیکنان هم گفت:" هواداران استقلال و پرسپولیس انتظار شفاف سازی دارند. بعضی ها نسبت به قراردادهای کارگزار و حتی بازیکنان بدبین شده اند. باید قبول کنیم که برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس باید قراردادهای جدید نسبت به قراردادهای قبلی متفاوت باشد. پارسال قراردادها روی دلار دوازده سیزده هزارتومان بسته شده و امسال تورم صددرصدی و صدو بیست درصدی داشته ایم. بازیکنی که در سطح اول فوتبال ایران بازی می کند، قهرمانی آورده و به فینال آسیا رفته ، افتخار آفرینی کرده و باید مبلغ قراردادش افزایش خوبی داشته باشد."

 


خلیلی همچنین گفت:" الان کف قراردادی که به یک بازیکن ایرانی از سوی یک باشگاه خارجی پیشنهاد می شود 300-400 هزاردلار است که با این شرایط دلار یک مبلغ خیلی خوبی می شود. این تازه کف مبلغ است و پیشنهاد بازیکنانی مثل شجاع و بشار مبالغ خیلی بالاتری است. "


او اضافه کرد:" فوتبال ما فقط اسمش حرفه ای است. بازیکنان امروز وقتی اوضاع و احوال پیشکسوتان را می بینند ، چاره ای جز اینکه الان به فکر بستن قراردادهای مالی بهتر باشند ندارند. خیلی از پیشکسوتان ما بعد از فوتبال دیگر مورد توجه نیستند، بیمه ندارند. فوتبال همین است بعد از ده سال بازی کردن اگر کسب و کار داشته باشی که هیچ اگر نه که ممکن است شرایط بدی به وجود بیاید ."


محسن خلیلی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت:" فوتبال مثل قبل نیست و یک تجارت است. الان صحبت از پیشنهادهای میلیاردی است. یکی از بازیکنان پرسپولیس می گفت پارسال یک میلیارد قرارداد بستم و امسال از تیم دیگری هفت میلیارد پیشنهاد دارم آن هم در حالی که پیشنهاد پرسپولیس برای فصل جدید 2 میلیارد تومان است."

محسن خلیلی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محسن خلیلی پرسپولیس تهران محسن خلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی اعلام کرد؛ دانیال اسماعیلی فر، مدافع تیم پرسپولیس جهت ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دعوت از اسماعیلی فر به دلیل شادی پس از گلزنی اش در دیدار روز گذشته مقابل صنعت نفت آبادان است که حرکت هنجارشکنانه انجام داد.

کد خبر 6082616

دیگر خبرها

  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • عکس| ملاقات آقای گل سابق پرسپولیس با علی دایی
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!
  • ریش سفید فوتبال هستم و نکونام را نصیحت می‌کنم