Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: در مقابل توطئه دشمن برای ضربه زدن به ارکان مختلف کشور، همه باید برای دفاع هوشیار، و آماده ضربه و حمله متقابل باشیم.

مازندمجلس: حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به فضاسازی منفی و پر حجم دستگاه‌های تبلیغاتی بیگانه علیه شرکت مردم در انتخابات، خاطرنشان کردند: این تبلیغات منفی از چند ماه قبل آغاز و با نزدیک‌ شدن به انتخابات بیشتر شد و در دو روز آخر نیز به بهانه یک بیماری و ویروس، رسانه‌های آنها از کمترین فرصت برای منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات چشم‌پوشی نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر انقلاب اسلامی با شکر خداوند متعال و قدردانی عمیق از حضور گسترده مردم در انتخابات برغم این تبلیغات مغرضانه، گفتند: خداوند اراده کرده است این ملت را پیروز کند.

ایشان دشمنیِ دشمنان با ملت ایران را محدود به عرصه‌های اقتصاد، فرهنگ و باورهای دینی و انقلابی مردم ندانستند و افزودند: آنها حتی با انتخابات ملت ایران نیز مخالف هستند؛ چرا که نمی‌خواهند پدیده شرکت مردم به‌نام دین در پای صندوق رأی و در خدمت انقلاب، به‌عنوان یک واقعیت تثبیت شود.

حضرت آیت الله خامنه‌ای برگزاری انتخابات در نظام اسلامی را باطل‌کننده ادعای دشمنان مبنی بر مخالفت دین با آزادی و دموکراسی خواندند و گفتند: انتخابات در جمهوری اسلامی نشان می‌دهد که دین مظهر کامل یک دموکراسی همه‌جانبه است و برگزاری ۳۷ انتخابات در طول ۴۱ سال نشان‌دهنده اهتمام بی‌نظیر نظام اسلامی به مردم‌سالاری است.

رهبر انقلاب اسلامی با دعوت همگان به شناخت دشمن و هوشیاری در مقابل آن، تأکید کردند: در مقابل فعالیت هزاران نفر از جبهه دشمن علیه مسائل گوناگون ایران، در جبهه ملت ایران باید میلیونها نفر آماده دفاع، ضربه و حمله متقابل در امور تبلیغاتی و انواع کارهای ممکن برای ملت باشند.


منبع : ایسنا

برچسب ها : #رهبر-انقلاب #انتخابات #مازندمجلس

لینک کوتاه مطلب :

منبع: مازند مجلس

کلیدواژه: رهبر انقلاب انتخابات مازندمجلس ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های فناوری جعل عمیق ساخته شده توسط هوش مصنوعی را شناسایی کنند

ایتنا - در آستانه برگزاری انتخابات پارلمان اروپا در ماه ژوئن آینده، اتحادیه اروپا از شرکت‌های بزرگ فناوری دیجیتال از جمله فیس‌بوک و تیک‌تاک خواست تا محتویات جعل عمیق (دیپ‌فیک) ساخته شده با هوش مصنوعی را در فضای مجازی شناسایی کرده و هشدار دهند.
این توصیه بخشی از مجموعه‌ دستورالعمل‌هایی است که کمیسیون اروپا آن را در قالب قانون تعدیل محتوای فضای مجازی برای غول‌های دیجیتال منتشر کرده تا آنها با خطراتی که انتخابات را تهدید می‌کند، از انتشار جمله اخبار نادرست، مقابله کنند.

تعدیل محتوا عبارت از شناسایی محتویات همرسان شده در فضای مجازی و کامنت‌های کاربران است به نحوی که شرکت پیام‌رسان بتواند محتوای مضر و آسیب‌رساننده را پیدا کرده و مثلا برای آن برچسب هشدار بگذارد.

نهاد اجرایی اتحادیه اروپا مجموعه‌ای از اقدامات را برای کنترل شرکت‌های بزرگ فناوری مجازی، به ویژه در مورد تعدیل محتوا، به اجرا گذاشته است.

بزرگترین ابزار اروپا در این زمینه قانون خدمات دیجیتال است که بر اساس آن این بلوک ۲۲ بستر دیجیتال از جمله اینستاگرام، اسنپ‌چت، یوتیوب و ایکس را با عنوان «بسیار بزرگ» مشخص کرده است.

در اواخر سال ۲۰۲۲ که بسترهای «اوپن آی‌ای» و «چت‌جی‌پی‌تی» به صحنه آمدند، هیجان شدیدی در مورد هوش مصنوعی به وجود آمد، اما به موازات آن نگرانی اتحادیه اروپا در مورد مضرات این فناوری افزایش یافته است.

 

بروکسل به ویژه از تأثیر روسیه بر انتخابات ششم و نهم ژوئن اروپا با «دستکاری» و پخش «اطلاعات نادرست» بیم دارد.

کمیسیون اروپا روز سه‌شنبه در دستورالعمل‌های جدید خود اعلام کرد که پلتفرم‌های بزرگ «باید خطرات ویژه مرتبط با هوش مصنوعی را ارزیابی کرده» و این خطرات را «مثلا با برچسب‌گذاری واضح محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی (مانند دیپ‌فیک) کاهش دهند.»


این کمیسیون توصیه می‌کند که پلتفرم‌های بزرگ تنها اطلاعات رسمی در مورد انتخابات را تبلیغ کنند و به منظور کاهش هر گونه خطر، «مانع پول‌سازی و داغ شدن» محتوایی شوند که «اصالت فرآیندهای انتخاباتی را تهدید می‌کند.»

تیری برتون، مجری ارشد فناوری اتحادیه اروپا گفت: «با دستورالعمل‌های امروز، ما در عین محافظت از اصل آزادی بیان، از تمام ابزارهای ارائه شده توسط دی‌اس‌ای (دیجیتال سرویس اکت) استفاده کامل می‌کنیم تا اطمینان یابیم که پلتفرم‌ها به تعهدات خود پایبندند و برای دستکاری در انتخابات ما مورد سوء استفاده قرار نمی‌گیرند.»

دستورالعمل‌های مورد اشاره از نظر قانونی الزام‌آور نیستند، اما پلتفرم‌ها باید توضیح دهند که در صورت عدم رعایت آنها، چه اقدامات مؤثر دیگری برای محدود کردن خطرات انجام می‌دهند.

اتحادیه اروپا می‌تواند اطلاعات بیشتری را درخواست کند و اگر بازرسان بگویند که همکاری کامل نشده است، می‌توانند شرکت‌ها را مورد بررسی و تحقیق قرار دهند، تحقیقاتی که ممکن است منجر به صدور جریمه‌های سنگین برای شرکت‌های دیجیتال شود.

دیگر خبرها

  • شعارهای سال به گفتمان تبدیل شود
  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • شرکت‌های فناوری جعل عمیق ساخته شده توسط هوش مصنوعی را شناسایی کنند
  • رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم و مقاوم غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • رهبر انقلاب به اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است