Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت که داوران بسیاری از بازگشت او به این کمیته اظهار خوشحالی کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فریدون اصفهانیان درباره انتصابش به عنوان سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: من که این کار را نمی‌کنم! فدراسیون فوتبال هیئت‌رئیسه دارد و تصمیماتی می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق آیین‌نامه فدراسیون فوتبال و فیفا، رئیس کمیته داوران باید عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال باشد. هشت سال در این سمت فعالیت کردم و نتایجی پیش آمد که قرار  شد استراحت کنم. سرباز مملکت هستم و هر جا نیاز به کمک باشد کمک می‌کنم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی درباره انتقاداتش نسبت به انتصابش و اینکه آیا پیام منفی نسبت به سمت جدیدش دریافت کرده است یا خیر، گفت: بسیاری از پیشکسوتان داوری، داوران عزیز و روسای کمیته‌های داوران کشور پیام داده و خوشحالی خود را نشان دادند. پیام‌های منفی هم داشتم که یک درصد پیام‌ها بود. شما می‌توانید در این باره نظرخواهی کنید!

سرپرست کمیته داوران با اشاره به متن استعفانامه خود تصریح کرد: در استعفانامه‌ام نوشتم اگر حضور در کمیته داوران سمتی اجرایی است، کناره‌گیری می‌کنم. پس از بررسی‌ها مشخص شد کارم در این کمیته، اجرایی نبود و مسئولیتم به گونه‌ای است که نه حقوق می‌گیرم و نه اتاقی دارم. مانند هیئت‌رئیسه جلساتی داریم و سیاست‌گذاری می‌کنیم. کارهای اجرایی توسط دپارتمان کمیته داوران انجام می‌شود.

اصفهانیان سرپرست کمیته داوران شد

اصفهانیان درباره تفکیک کارهای کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: همانطور که دبیر یک مجموعه کارهای اجرایی را انجام می‌دهد، کمیته داوران هم سیاست‌گذاری می‌کند و کارهای اجرایی بر عهده دپارتمان داوری است.

وی که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، درخصوص قرار گرفتن علیرضا فغانی در لیست داوران بین‌المللی ایران گفت: می‌گفتند نام فغانی را از لیست خارج می‌کنند، اما نام او از مهر 98 برای فصل 20-2019 ارسال شده بود. ارسال مجدد اسم فغانی به جلسه کمیته داوران با هیئت‌رئیسه مربوط است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد رضایتنامه از داوران برای عدم گرفتن تست کرونا از آنها اظهار داشت: اینگونه نیست و نمی‌شود که هیچ تعهدی نسبت به داوران نداشته باشیم. طبق این رضایتنامه داوران می‌گویند ما با رضایت خودمان قضاوت می‌کنیم. اگر هم کسی نیامد، نیامد. همانطور که باشگاه‌ها در قبال بازیکنان و مربیان خود تعهد دارند، ما هم در قبال داوران تعهد داریم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: داوران فوتبال ایران فریدون اصفهانیان فدراسیون فوتبال ایران کمیته داوران داوران فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران کمیته داوران سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف

به گزارش فرارو و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رای صادره به شرح زیر است:

* در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه استقلال تهران در استفاده از بازیکن به نام بلانکو در و نیز آقایان علی سامره -سعید اکبری -محمد نوازی -صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از تخلف توهین و نشر اکاذیب و تحریک به خشونت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون؛ برای ما VAR بگذارید!
  • صدور آرای جدید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • مهلت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای
  • داور دربی، بهترین داور 1402 شد!
  • داور دربی، بهترین داور 1403 شد!
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • اعلام آرای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال