Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین باباخانی در جلسه کارگروه گندم و آرد شهرستان با اشاره به گزارش رئیس اداره گاز شهرستان در خصوص آخرین وضعیت گازکشی محلات شهر بندرعباس گفت: بیش از ٢٠ درصد شهر بندرعباس بطور کامل گاز کشی شده و آماده بهره برداری و مابقی نیز در حال اجرا است و لذا ضرورت دارد در محلاتی که کامل گازکشی شده، شهروندان خصوصا اصناف و واحدهای تجاری نسبت به دریافت و خرید انشعاب و استفاده از این ظرفیت ایجاد شده، استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: محلات شهرک توانیر،گلشهرجنوبی تا خیابان صمدو، مسکن مهر پیامبر اعظم، شهرک نبوت، الهیه شمالی،شهرک فجر،شهرک طلاییه تا شهرک امام رضا،الهیه جنوبی،شهرک توحید، بهشت بندر، زعفرانیه، شرق بلوار دانشگاه، چهار راه پگاه، کوی نواب، داماهی بطور کامل گاز کشی شده و آماده بهره برداری می باشد و نانوایان مستقر در این محلات یکماه فرصت دارند تا نسبت به خرید و نصب انشعاب گاز اقدام نمایند و در صورت عدم اقدام سهمیه سوخت آنان قطع می‌شود.

معاون فرماندار در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به گزارشهای دریافتی و بازدید های صورت گرفته جهت برخورد با کم فروشی و گرانفروشی، بازرسی و نظارت بر نانوائی‌ها تشدید و با هرگونه تخلفات صنفی نانوایی‌ها برخورد جدی می‌شود که در این زمینه بیش از ٢٠ واحد نانوایی بدلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و کم فروشی ظرف یک هفته گذشته پلمپ و تعداد ٥٠  پرونده نیز بدلیل تخلفات صنفی توسط بازرسین صمت تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باباخانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گزارش اداره تعاون روستایی و جهاد کشاورزی در خصوص شروع فصل کشت و حضور کارگران فصلی در روستاها و افزایش جمعیت بر ضرورت تامین آرد فوق العاده جهت تامین کسری آرد مورد نیاز  روستاها تاکید کرد.

انتهای پیام/88055

منبع: فارس

کلیدواژه: باباخانی معاون فرماندار بندرعباس هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ یک مرکز زیبایی غیرمجاز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،در سال گذشته ۲۸ مرکز غیر مجاز که در زمینه دندانپزشکی، زیبایی، طب ایرانی و ترک اعتیاد در استان فعالیت داشتند، شناسایی، پلمپ و به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • پاریس ۲۰۲۶؛ به سوی یک شبکه کامل دوچرخه‌سواری
  • برق مناطقی از هرمزگان وصل شد
  • توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳
  • قطعی برق در برخی محلات بندرعباس
  • پلمپ یک مرکز زیبایی غیرمجاز در شهرکرد
  • طرح محله‌های قرآنی در ۸ محله بندرعباس برگزار شد
  • ادامه حملات هوایی به شمال اردوگاه النصیرات غزه
  • برای پروژه قطار شهری مشهد پیوست زیارت تهیه شود
  • محکومیت ۶ ماهه تعزیرات حکومتی برای نانوایی متخلف در یزد
  • تکمیل غیرقانونی پل صالحیه به واوان!